KudoZ home » English to Polish » Metallurgy / Casting

Pilot QD Primer (Jotun)

Polish translation: podkład/farba podkładowa pilot QD primer (firmu Jotun)


13:23 Feb 22, 2006
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Metallurgy / Casting
English term or phrase: Pilot QD Primer (Jotun)
Dokument został sporządzony przez Ukraińców i nosi tytuł "Schedule and data on execution of steelwork".

Poniżej jest tabelka z danymi
Range of order: structural steelwork - farbicated and painted

Forecasted tonnage: xxx kg

Painting system: Pilot QD Primer (Jotun), color "light grey", 80 μk
ZenonStyczyrz
Polish translation:podkład/farba podkładowa pilot QD primer (firmu Jotun)
Explanation:
doświadczenie i internet

--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2006-02-22 13:26:30 GMT)
--------------------------------------------------

firmy Jotun miało być
Selected response from:

evening
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1podkład/farba podkładowa pilot QD primer (firmu Jotun)evening
4szybkoschnąca farba podkładowa - Pilot QD Primermrall


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
pilot qd primer (jotun)
podkład/farba podkładowa pilot QD primer (firmu Jotun)


Explanation:
doświadczenie i internet

--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2006-02-22 13:26:30 GMT)
--------------------------------------------------

firmy Jotun miało być

evening
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Witold Wiechowski: http://tinyurl.com/huyxg
59 mins

3 days1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pilot qd primer (jotun)
szybkoschnąca farba podkładowa - Pilot QD Primer


Explanation:
QD - szybkoschnąca
http://skocz.pl/azhp

mrall
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4