KudoZ home » English to Polish » Metallurgy / Casting

washing machine

Polish translation: myjka


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:washing machine
Polish translation:myjka
Entered by: Witold Palka

17:55 Nov 1, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Metallurgy / Casting
English term or phrase: washing machine
Część pieca przemysłowego (albo urządzenie używane wraz z piecem wannowym)
Niestety kontekst jest zerowy - tyko pojedyncze terminy :-(
Ewa Zmudzinska
myjka
Explanation:
myjka funkcjonuje jako przemyslowe urządzenie do czyszczenia plynem (plus ultradzwiekami np.). pojecie w miare uniwersalne, i przy braku kontekstu adekwatne :)
Selected response from:

Witold Palka
Poland
Grading comment
Dziękuję. Klient dosłał później dodatkowe materiały i rzeczywiście była tam myjka.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2myjkaWitold Palka
2urządzenie myjące
EnglishDirect


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
myjka


Explanation:
myjka funkcjonuje jako przemyslowe urządzenie do czyszczenia plynem (plus ultradzwiekami np.). pojecie w miare uniwersalne, i przy braku kontekstu adekwatne :)

Witold Palka
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20
Grading comment
Dziękuję. Klient dosłał później dodatkowe materiały i rzeczywiście była tam myjka.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Wojciech Kutta
20 hrs
  -> dzieki

agree  Joanna Rączka
2 days2 hrs
  -> dzieki

10 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
urządzenie myjące


Explanation:
spotkałem się z takim 'oficjalnym' określeniem dla porównania

EnglishDirect
Native speaker of: Polish