KudoZ home » English to Polish » Metallurgy / Casting

Powder coating process

Polish translation: malowanie / powlekanie proszkowo


09:08 Nov 12, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Metallurgy / Casting
English term or phrase: Powder coating process
proces w powder coating plant;

Czy to to samo co pokrywanie metodą proszkową?
Beata Drezek
United Kingdom
Polish translation:malowanie / powlekanie proszkowo
Explanation:
b
Selected response from:

bartek
Grading comment
Bardzo wszystkim dziekuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3malowanie / powlekanie proszkowo
bartek
5powlekanie proszkoweagatakal


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
malowanie / powlekanie proszkowo


Explanation:
b

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 56
Grading comment
Bardzo wszystkim dziekuję.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marek Daroszewski (MrMarDar): chyba proszkowE, albo proces malowania proszkowego // aaaa ;-)
5 mins
  -> ależ Marku - mam wstręt do procesów i projektów :)

agree  Andrzej Lejman: powlekanie to kal(e)ka z EN, bo to żadne powlekanie, tylko malowanie.
50 mins

agree  EnglishDirect: a gdzie referencje ??? :)
54 mins
  -> :) :) w moich odpowiedziach sprzed lat :) :)

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
powder coating process
powlekanie proszkowe


Explanation:
dokładnie tak

agatakal