KudoZ home » English to Polish » Military / Defense

senior combat officer

Polish translation: główny oficer taktyczny


02:09 Feb 16, 2008
English to Polish translations [PRO]
Military / Defense / ranga
English term or phrase: senior combat officer
dotyczy marynarki wojennej (radzieckiej)
*eva*
United Kingdom
Polish translation:główny oficer taktyczny
Explanation:
Z braku lepszego pomysłu tak bym napisał, z tym że nie wiem co tak naprawdę ten oficer robi, stąd mały poziom pewności.
Może w grupie En-Rus jest ktoś, kto zna się na rosyjskiej marynarce wojennej.

M
Selected response from:

maciejm
Poland
Grading comment
dzieki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3główny oficer taktyczny
maciejm
3starszy (ranga) oficer (specjalnej grupy) bojowej
Edyta Sawin


  

Answers


52 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
starszy (ranga) oficer (specjalnej grupy) bojowej


Explanation:
starszy oficer jednostki bojowej; starszy oficer bojowy; starszy oficer jednostki taktycznej?

Edyta Sawin
United States
Native speaker of: Native in PolishPolish

3 days7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
główny oficer taktyczny


Explanation:
Z braku lepszego pomysłu tak bym napisał, z tym że nie wiem co tak naprawdę ten oficer robi, stąd mały poziom pewności.
Może w grupie En-Rus jest ktoś, kto zna się na rosyjskiej marynarce wojennej.

M

maciejm
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 453
Grading comment
dzieki!