KudoZ home » English to Polish » Military / Defense

Calgary Highlanders

Polish translation: Calgarscy Górale lub Górale z Calgary


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Calgary Highlanders
Polish translation:Calgarscy Górale lub Górale z Calgary
Entered by: skisteeps

19:50 Apr 29, 2008
English to Polish translations [PRO]
Military / Defense
English term or phrase: Calgary Highlanders
w zdaniu: Then I found Lieutenant Stanley Ralph Casey of the Calgary Highlanders, killed on September 30, 1944;
Dorota Nowakówna
Poland
Calgarscy Górale lub Górale z Calgary
Explanation:
Zachowałbym oryginalną nazwę w tłumaczonym tekście i podał tłumaczenie w odnośniku.
Selected response from:

skisteeps
Canada
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2Calgarscy Górale lub Górale z Calgary
skisteeps
4pułk Calgary HighlandersKorkosz


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
calgary highlanders
Calgarscy Górale lub Górale z Calgary


Explanation:
Zachowałbym oryginalną nazwę w tłumaczonym tekście i podał tłumaczenie w odnośniku.

skisteeps
Canada
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 24
Grading comment
dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Mierzejewski: Górale z Calgary - tak, Calgarscy Górale - chyba jednak nie
13 hrs
  -> Dziękuję! często mam wątpliwości co do przymiotników przyswajanych z angielskiego.

agree  maciejm: Za Andrzejem. http://www.cmhq.pl/index.php?link=54&id=216&operacja=2&PHPSE...
15 hrs
  -> Dziękuję!

32 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
calgary highlanders
pułk Calgary Highlanders


Explanation:
Coś w rodzaju naszej "brygady podhalańskiej". Sprawdziłem w necie, że ta formacja to pułk (regiment).

Korkosz
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish