KudoZ home » English to Polish » Mining & Minerals / Gems

Hand Over Hand Back Permit

Polish translation: protokół zdawczo-odbiorczy


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Hand Over Hand Back Permit
Polish translation:protokół zdawczo-odbiorczy
Entered by: Monika Szyszlowska

12:34 Feb 20, 2009
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mining & Minerals / Gems / procedury dla praconików kopalni
English term or phrase: Hand Over Hand Back Permit
jedno z zezwoleń, jakie pracownicy kopalni muszą uzyskać dla wykonania niektórych prac:

Hand Over Hand Back Permit - isolation of equipment
Monika Szyszlowska
Mexico
protokół zdawczo-odbiorczy
Explanation:
protokół przekazania / zdania - moim zdaniem o to chodzi, ale bez żadnych gwarancji

ale być może jest to 'pozwolenie / zgoda na przekazanie / zdanie' jakiegoś urządzenia / odcinka prac...
Selected response from:

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Hand Over Permit i Hand Back Permitkomar80
3protokół zdawczo-odbiorczyMarek Daroszewski (MrMarDar)
3oddaj/zwróć zezwolenie/pozwolenie
CalBoy


  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
hand over hand back permit
oddaj/zwróć zezwolenie/pozwolenie


Explanation:
moze tak, chyba jest "hand over/hand back permit"

CalBoy
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Polangmar: Wielkie litery wskazują na to, że jest to nazwa dokumentu, a nie polecenie.
1 day5 hrs
  -> OK, dokument,ktory trzeba zwrocic, nic innego nie ma dla mnie sensu

1 day3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
hand over hand back permit
protokół zdawczo-odbiorczy


Explanation:
protokół przekazania / zdania - moim zdaniem o to chodzi, ale bez żadnych gwarancji

ale być może jest to 'pozwolenie / zgoda na przekazanie / zdanie' jakiegoś urządzenia / odcinka prac...


Marek Daroszewski (MrMarDar)
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
dziękuję

750 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
hand over hand back permit
Hand Over Permit i Hand Back Permit


Explanation:
Hand Back i Hand Over są to dwa różne certyfikaty.

W londyńskim metrze Hand Back jest odpowiedzialny za pomiar odległości i levelu między torami. Hand Over nie wiem co robi ale nie widze sensu tłumaczenia nazw tych certfikatów.

--------------------------------------------------
Note added at 750 days (2011-03-13 00:37:16 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

PS. Hand Back decyduje czy torowisko moze być dopuszczone do ruchu czyli mozna powiedzieć że zdaje odcinek.

komar80