KudoZ home » English to Polish » Mining & Minerals / Gems

Support capacity

Polish translation: podporność


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Support capacity
Polish translation:podporność
Entered by: bartek

06:02 Jul 4, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mining & Minerals / Gems / mining
English term or phrase: Support capacity
chodzi o podpory uzywane w kopalniach
W zasadzie to juz przetlumaczylam, ale moze ktos podszepnie mi cos innego lepiej brzmiacego.

Z gory dziekuje
Teresa Goscinska
podporność
Explanation:
Żadne nośności. Podpory górnicze mają coś, co się nazywa PODPORNOŚĆ

Ilość podpór (szt.): 2
Podporność robocza podpory (kN): 1669
Podporność wstępna podpory (kN): 1470
Podporność robocza zestawu (kN): 2730 ÷ 3365
Selected response from:

bartek
Grading comment
Thank you very much
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1podporność
bartek
5nośność obudowy (górniczej)amat
4nośność
Maciej Andrzejczak


  

Answers


31 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
nośność


Explanation:
.

Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  bartek: Hej, to jest podporność. Słowo
7 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
nośność obudowy (górniczej)


Explanation:
"nośność układu obudowa-górotwór,...

http://www.republika.pl/xxvizsmg/galczynski.htm

amat
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  bartek: Tu chodzi o podpory, które w górnicztwie maja "podporność"
6 hrs

7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
podporność


Explanation:
Żadne nośności. Podpory górnicze mają coś, co się nazywa PODPORNOŚĆ

Ilość podpór (szt.): 2
Podporność robocza podpory (kN): 1669
Podporność wstępna podpory (kN): 1470
Podporność robocza zestawu (kN): 2730 ÷ 3365



    Reference: http://www.kopex.com.pl/of.php?typ=2&ko=162
bartek
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 104
Grading comment
Thank you very much

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  big_fish
4890 days