KudoZ home » English to Polish » Music

line-of-sight

Polish translation: linia widzenia


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:line-of-sight
Polish translation:linia widzenia
Entered by: Magdalena Duda-Klimaszewska

05:33 May 19, 2005
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Music / mikrofony
English term or phrase: line-of-sight
Kontekst:
"Position the receiver so that it has the fewest possible obstructions between it and the normal location of the transmitter. Line-of-sight is best."

System mikrofonu bezprzewodowego (nadajnik + odbiornik)

Linia widzenia?
Magdalena Duda-Klimaszewska
Poland
linia widzenia
Explanation:
dokładnie tak to tłumaczy słownik NT.

Można to też nazwać 'linia wzroku'. A chodzi rzecz jasna o linię prost± między odbiornikiem i nadajnikiem, na której nie ma żadnych przeszkód
Selected response from:

leff
Grading comment
Dziękuję, także za odpowiedĽ PAS
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4bez przeszkód pomiędzy...
PAS
4linia widzenia
leff
3pole widzenia
Marcin Łakomy


  

Answers


40 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
bez przeszkód pomiędzy...


Explanation:
...nadajnikiem a odbiornikiem. dosłownie: aby z miejsca, w którym stoi nadajnik widać było odbiornik.

PAS
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 148

43 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
linia widzenia


Explanation:
dokładnie tak to tłumaczy słownik NT.

Można to też nazwać 'linia wzroku'. A chodzi rzecz jasna o linię prost± między odbiornikiem i nadajnikiem, na której nie ma żadnych przeszkód

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 32
Grading comment
Dziękuję, także za odpowiedĽ PAS

58 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pole widzenia


Explanation:
pierwsza myśl to pole widzenia, chociaż nie polemizuję z tym, że dla takich zastosowań ukuty już został termin linia widzenia

Marcin Łakomy
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20