KudoZ home » English to Polish » Music

drum pad

Polish translation: pad perkusyjny


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:drum pad
Polish translation:pad perkusyjny
Entered by: Katarzyna Kolenda

16:56 Mar 13, 2007
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary - Music / instrumenty muzyczne
English term or phrase: drum pad
Jakby pokrętło płaskie na keybordzie, powyżej klawiatury. Jest tego 4 sztuki
Pojęcia nie mam, co to
bartek
pad perkusyjny
Explanation:
Znalazłam takie określenie w googlach

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-03-13 18:49:41 GMT)
--------------------------------------------------

Niestety nie mam pojęcia :(((
Selected response from:

Katarzyna Kolenda
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4pad - perkusja
PAS
2 +2pad perkusyjnyKatarzyna Kolenda


Discussion entries: 4





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +2
pad perkusyjny


Explanation:
Znalazłam takie określenie w googlach

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-03-13 18:49:41 GMT)
--------------------------------------------------

Niestety nie mam pojęcia :(((

Katarzyna Kolenda
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
Notes to answerer
Asker: Dzięki, ale powstał kłopot z tą perkusją, bo to paskudztwo ma "drum pad", który mogę przestawić z "drums" na percussion". Ze śpiewu mialam "3" w podstawówce :(

Asker: i co ja biedna sierota mam z tą "percussion" zrobić??


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  SlawekW: tak, a pozycje to bębny/perkusja
2 hrs
  -> dziękuje

agree  Wojciech Kutta: "Drums" to podstawowe elementy perkusji (werbel, kotły, Hi-hat, itp.), "percussion" - to instrumenty perkusyjne, tzw. przeszkadzajki typu trójkąt, tamburyn, kastaniety, itp. Pad perkusyjny może wyzwalać albo takie albo takie brzmienia perkusyjne (sample)
2 days11 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pad - perkusja


Explanation:
percussion pad:
pad - instrumenty perkusyjne

mówisz i masz.
W ogóle to kontroler jest w zasadzie.

Maja: percussion to są wszystkie przeszkadzajki, niekoniecznie talerze.



--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2007-03-13 21:00:14 GMT)
--------------------------------------------------

coś mam jeszcze tłumaczyć? ;)

PAS
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 148
Notes to answerer
Asker: To jest tak, jak w sytuacji, gdy księgowa mi coś tłumaczy. Patrzę na nią szklanym wzrokiem i cały czas powtarzam sobie w duchu "Mów do mnie jeszcze". Bez obrazy, ale tępa jestem w tej materii :)

Asker: Nic nie tłumacz :) tylko ten drum pad mnie zalamal :)