KudoZ home » English to Polish » Music

multiple track studio

Polish translation: wielościeżkowe nagrania studyjne


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:multiple-track studio-produced music
Polish translation:wielościeżkowe nagrania studyjne
Entered by: Polangmar

14:10 Sep 16, 2007
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary - Music
English term or phrase: multiple track studio
"However the days of mega-stars playing multiple track studio produced music and lip-synching on a huge stage are pretty much isolated to your time period."
Lucyna Długołęcka
Poland
muzyka na wielu ścieżkach nagrywana w studio
Explanation:
Może tak.
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2muzyka na wielu ścieżkach nagrywana w studioPolangmar
4... nagrywające w studio wiele ścieżek swoich utworów
Tomasz Poplawski
3wielościeżkowa muzyka studyjnaTomasz Sienicki
3studio nagrań wielościeżkowychRoman Kozierkiewicz


Discussion entries: 4





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
multiple track studio-produced music
muzyka na wielu ścieżkach nagrywana w studio


Explanation:
Może tak.

Polangmar
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 64

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Lejman: to nie dosłownie, ale dla mnie by lepiej brzmiało: muzyka nagrywana w studio na wielościeżkowym sprzęcie. ///Gwoli ścisłości, w branży używa się raczej określenia "sprzęt x-śladowy / wielośladowy"
25 mins
  -> Dziękuję za wsparcie merytoryczne.:)

agree  leff: z uwzględnieniem poprawek Andrzeja
1 hr
  -> Dziękuję za wsparcie merytoryczne.:)

19 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
wielościeżkowa muzyka studyjna


Explanation:
...

Tomasz Sienicki
Denmark
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andrzej Lejman: muzyka sama w sobie nie jest wielościeżkowa, bo słuchając nie jesteś w stanie ocenić, na ilu śladach ja nagrano.
13 mins
  -> Jeśli tekst jest o produkcji, nie odbiorze, to IMO może być...

43 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
studio nagrań wielościeżkowych


Explanation:
Propozycja

Roman Kozierkiewicz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 19

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
... nagrywające w studio wiele ścieżek swoich utworów


Explanation:
gwiazdy nagrywały w studio wiele ścieżek, tj. grały kolejno na różnych instrumentach, potem miksując to w gotowy utwór

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-09-16 15:47:22 GMT)
--------------------------------------------------

po uwadze Polangrama muszę mu przyznać rację - artyści odtwarzali na scenie wielościeżkowe nagrania studyjne i przy okazji, ich głos też był z playbacku - innymi słowy na żywo była tylko choreografia, a nie muzyka - jak Bonnie M. w Sopocie

Tomasz Poplawski
Native speaker of: Polish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Polangmar: "Playing" chyba łączy się ze "stage" (playing music on a stage), a nie z "produced" (playing produced music:). No i "play" nie znaczy nagrywać, lecz odtwarzać.:)
13 mins
  -> masz rację, dzięki, myślę że teraz moje wyjaśnienie jest sensowne