KudoZ home » English to Polish » Music

bubblegum pop

Polish translation: bubblegum pop


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:bubblegum pop
Polish translation:bubblegum pop
Entered by: Kornelia Longoria

16:33 Jul 30, 2004
English to Polish translations [Non-PRO]
Music
English term or phrase: bubblegum pop
czy istnieje jakieś tłumaczenie na polski?
asza
Poland
bublegum pop
Explanation:
ja bym nie tlumaczyla, podobnie jak nie tlumaczymy innych gatunkow: rock, pop, jazz itd.

moze landrynkowy pop ale to juz w wolnym tlumaczeniu

--------------------------------------------------
Note added at 27 mins (2004-07-30 17:00:20 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Bubblegum Pop
Selected response from:

Kornelia Longoria
United States
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1guma do żucia dla uszu
leff
3 +1bublegum pop
Kornelia Longoria


Discussion entries: 1





  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
bublegum pop


Explanation:
ja bym nie tlumaczyla, podobnie jak nie tlumaczymy innych gatunkow: rock, pop, jazz itd.

moze landrynkowy pop ale to juz w wolnym tlumaczeniu

--------------------------------------------------
Note added at 27 mins (2004-07-30 17:00:20 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Bubblegum Pop


    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Bubblegum_pop
Kornelia Longoria
United States
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lim0nka: landrynkowy, przesłodzony... ale zwykle zostaje w oryginale
23 mins
  -> dziekuje

50 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
guma do żucia dla uszu


Explanation:
czyli muzyka, której się słucha, ale która nie ma żadnej wartości

"Muzyczna papka, guma do żucia dla uszu jaką można uslyszeć podczas "dziennego" programu wywołuje we mnie torsje i odruchowe przekręcenie potencjometru "
http://muzyka.onet.pl/257,18,8,3372142,0,748629,forum.html

"Taka guma do żucia dla uszu w lekko egzotycznym,
płynącym z Południa opakowaniu."
http://www.polcountry.medianet.pl/piknik/mragowo2003/ce_2_te...

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 32

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  *eva*: chcesz powiedzieć, że guma do żucia nie ma żadnej wartości???
34 mins