KudoZ home » English to Polish » Nuclear Eng/Sci

circuit breaker relay

Polish translation: wyłącznik przekaźnikowy


10:15 Sep 11, 2006
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Nuclear Eng/Sci
English term or phrase: circuit breaker relay
The circuit breaker relay in the boards of the emergency diesel units were apparently misadjusted, which, in the event of an accident, could have led to the failure of various ventilation systems as well as one of the power station's six emergency diesel units.

Pomocy! Bardzo ogólny tekst o bezpieczenstwie belgijskich elektrowni nuklearnych (na natychmiast, czyli dzisiaj populudniu), z tym oto cytatem eksperta...
Aleksandra Kwasnik
Polish translation:wyłącznik przekaźnikowy
Explanation:
"circuit breaker" to "wyłącznik", więc może tak...?

--------------------------------------------------
Note added at 18 mins (2006-09-11 10:33:10 GMT)
--------------------------------------------------

Ale proszę zaczekać na potwierdzenie lub inne propozycje...
Selected response from:

Cortejo
Grading comment
Dziekuje za obydwie odpowiedzi! Zdecydowalam sie na "przekaźnik wyłącznika".
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4przekaźnik z wyłącznikiem (mocy)
bajbus
3wyłącznik przekaźnikowyCortejo


Discussion entries: 3





  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
wyłącznik przekaźnikowy


Explanation:
"circuit breaker" to "wyłącznik", więc może tak...?

--------------------------------------------------
Note added at 18 mins (2006-09-11 10:33:10 GMT)
--------------------------------------------------

Ale proszę zaczekać na potwierdzenie lub inne propozycje...

Cortejo
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 2
Grading comment
Dziekuje za obydwie odpowiedzi! Zdecydowalam sie na "przekaźnik wyłącznika".

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
przekaźnik z wyłącznikiem (mocy)


Explanation:
Sł. Energ.
A bardziej opisowo to przekaźnik z działaniem na wyłączenie wyłacznika mocy (w przypadku np. wystąpienia zwarcia w transformatorze)

bajbus
Native speaker of: Native in PolishPolish