KudoZ home » English to Polish » Nuclear Eng/Sci

possible extensions

Polish translation: ewentualne przedłużenia wizyty/pobytu


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:possible extensions
Polish translation:ewentualne przedłużenia wizyty/pobytu
Entered by: szymonk

22:05 Feb 19, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Nuclear Eng/Sci
English term or phrase: possible extensions
Everyone who receives an ID card has a responsible OKG-appointed visit sponsor. This person approves access to the plant and possible extensions.

Chodzi o coś w rodzaju "przyległych zabudowań"?
szymonk
ewentualne przedłużenia wizyty/pobytu
Explanation:
Lub:
ewentualne przedłużenia ważności przepustki/karty

The contract is for 3 months with possible extensions.
http://tinyurl.com/yqj8bq

...for a term of three (3) years from the date of execution thereof, with possible extensions of one (1) year each...
http://tinyurl.com/28zf4c
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1ewentualne przedłużenia wizyty/pobytuPolangmar
3tu: ewentualnie obiektów towarzyszącychTLUMACZ77
2 +1ewentualne przyległości
Kinga Palczewska
3ewentualne przybudówki/dobudówki
Maciek Drobka


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ewentualne przybudówki/dobudówki


Explanation:
Taka możliwość.

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2008-02-19 22:10:17 GMT)
--------------------------------------------------

W takim kontekście 'przybudówki/dobudówki' mogą brzmieć nieco plebejsko.

Może więc lepiej: ewentualne obiekty dobudowane/dodatkowe

Maciek Drobka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
Notes to answerer
Asker: :)) bardzo dziękuję


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Polangmar: B. mało prawdopodobne: a) Czy w firmie nie wiedzą o "dobudówkach", że piszą "ewentualne"? b) Hipotetyczne:) dobudówki byłyby albo częścią "plant", i wówczas nie trzeba ich oddzielnie wymieniać, lub nie, i wtedy inny podmiot wydawałby przepustkę.
1 hr
  -> 'ewentualne' dotyczy tu 'ewentualnej potrzeby uzyskania dostępu do przybudówek', skrót myślowy; ale Twoja propozycja wydaje się b. atrakcyjna

19 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
ewentualne przyległości


Explanation:
czyli: (...) dostęp do elektrrowni wraz z ewentualnymi przyległościami"

Kinga Palczewska
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: dziękuję


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Polangmar: B. mało prawdopodobne: a) Czy w firmie nie wiedzą o "dobudówkach", że piszą "ewentualne"? b) Hipotetyczne:) dobudówki byłyby albo częścią "plant", i wówczas nie trzeba ich oddzielnie wymieniać, lub nie, i wtedy inny podmiot wydawałby przepustkę.
1 hr
  -> Niekoniecznie inny podmiot wydawałby przepustkę. A te przyległości to mogą być np. basen, kręgielnia, takie facilities dla pracowników. A ewentualne, bo może OKG to tylko jeden z zakładów , a przepisy może są ogólne i dotyczą wszystkich zakładó

agree  TLUMACZ77
18 hrs
  -> dziękuję

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
ewentualne przedłużenia wizyty/pobytu


Explanation:
Lub:
ewentualne przedłużenia ważności przepustki/karty

The contract is for 3 months with possible extensions.
http://tinyurl.com/yqj8bq

...for a term of three (3) years from the date of execution thereof, with possible extensions of one (1) year each...
http://tinyurl.com/28zf4c

Polangmar
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 52
Grading comment
dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sylwia Dziuba
8 hrs
  -> Dziękuję.:)

16 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
tu: ewentualnie obiektów towarzyszących


Explanation:
jw

TLUMACZ77
Native speaker of: Native in PolishPolish