KudoZ home » English to Polish » Other

BackGrounds-Pictures

Polish translation: tapety - obrazy


07:49 May 20, 2005
English to Polish translations [PRO]
Other / .
English term or phrase: BackGrounds-Pictures
mysle, ze jest to termin zwiazany z telefonami komorkowymi
ulaw21
Italy
Polish translation:tapety - obrazy
Explanation:
w komorkach to sa tapety
Selected response from:

bartek
Grading comment
dziekuje
w moim kontekscie chodzilo o tapety
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1tło
PAS
4 +1tapety - obrazy
bartek
3tapety i obrazy
Krzysztof Bandurski


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
backgrounds-pictures
tapety i obrazy


Explanation:
albo tła i obrazy? może jaki¶ kontekst podasz?

Krzysztof Bandurski
Native speaker of: Polish

3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
backgrounds-pictures
tapety - obrazy


Explanation:
w komorkach to sa tapety

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1362
Grading comment
dziekuje
w moim kontekscie chodzilo o tapety

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  PAS: u mnie nie - wallpapere to wallpaper, a background to background. Naładowali tego badziewia, że połapać się nie można
1 min
  -> ach, co firma to inaczej - robie tygodniowki dla jednej z firm i to s± tapety, obrazki, tfu - tez i dzwonki

3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
backgrounds-pictures
tło


Explanation:
albo: obrazki tła

PAS
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 61

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bej
5 hrs