KudoZ home » English to Polish » Other

certificate of fiscal residence

Polish translation: świadectwo / zaswiadczenie rezydencji podatkowej


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:certificate of fiscal residence
Polish translation: świadectwo / zaswiadczenie rezydencji podatkowej
Entered by: bartek

08:50 Jul 26, 2005
English to Polish translations [PRO]
Other
English term or phrase: certificate of fiscal residence
Tytuł za¶wiadczenia. Wiem, rzecz jasna, o co chodzi, ale nie potrafię tego ładnie oddać po angielsku
ZenonStyczyrz
¶wiadectwo / zaswiadczenie rezydencji podatkowej
Explanation:
w podatkach to juz tak chodzi, niestety
http://www.proz.com/kudoz/344071
Selected response from:

bartek
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2¶wiadectwo / zaswiadczenie rezydencji podatkowej
bartek
4zaświadczenie o miejscu zamieszkania dla celów podatkowychkterelak


Discussion entries: 2





  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zaświadczenie o miejscu zamieszkania dla celów podatkowych


Explanation:
http://www.google.pl/search?hl=pl&as_qdr=all&q= "dla celow p...

--------------------------------------------------
Note added at 2 mins (2005-07-26 08:53:50 GMT)
--------------------------------------------------

www.mofnet.gov.pl/_files_/podatki/ ogolne_prawo_podatkowe/2005/cfr_1.pdf

kterelak
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 22

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
¶wiadectwo / zaswiadczenie rezydencji podatkowej


Explanation:
w podatkach to juz tak chodzi, niestety
http://www.proz.com/kudoz/344071

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1362
Grading comment
dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Rafal Korycinski
0 min

agree  Magdalena Hunter
34 mins

neutral  pidzej: ale to nie jest ładnie oddane po angielsku
1 hr