KudoZ home » English to Polish » Other

curbside recycling

Polish translation: zbiórka (odpadów użytecznych) przy krawężniku


23:55 Feb 14, 2006
English to Polish translations [PRO]
Other
English term or phrase: curbside recycling
Kontekst: pozbywanie sie uzywanego komputera.

Aby zapobiec przedostawaniu sie do srodowiska zanieczyszczen, np. olowiu, nalezy unikac "curbside recycling".

Ktos wie?
Macieks
Poland
Polish translation:zbiórka (odpadów użytecznych) przy krawężniku
Explanation:
aby zobaczyć przykłady, proszę wpisać w guglu: "zbiórka przy krawężniku

inna nazwa oficjalna: bezpośrednio z domostw / gospodarstw domowych
Selected response from:

Piotr Wargan
Poland
Grading comment
dzieki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1zbiórka (odpadów użytecznych) przy krawężnikuPiotr Wargan
4zbiorka materialow do uzytku ponownegoJolanta Tuzel
4wystawki
Michał Wiśniewski


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wystawki


Explanation:
Krajowe Forum Dyrektorów Zakładów Oczyszczania Miast: "zbiórka odpadów wielkogabarytowych z terenu obsługiwanego rejonu (wystawki)"

Ale ta uwaga ciekawa, bo wielu promuje curbside recycling jako pro-ekologiczne....


Michał Wiśniewski
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 114

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zbiorka materialow do uzytku ponownego


Explanation:
curbside = przy krawezniku
raz w tygodniu w wielu miejscowosciach USA oprocz smieci sa zbierane: metale -zlom, plastyki, szklo, papier-makulatura, kartony do uzytku powtornego sa na to specjalne pojemniki; ponadto mozna zawiezc na wysypisko smieci olej samochodowy, baterie, akumulatory itd


Jolanta Tuzel
United States
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
zbiórka (odpadów użytecznych) przy krawężniku


Explanation:
aby zobaczyć przykłady, proszę wpisać w guglu: "zbiórka przy krawężniku

inna nazwa oficjalna: bezpośrednio z domostw / gospodarstw domowych


    Reference: http://www.nettax.com.pl/serwis/publikatory/mp/2003/Nr_11/po...
    Reference: http://www.republika.pl/ekoczest/odpady.htm
Piotr Wargan
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 11
Grading comment
dzieki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxgracee
12 days
  -> dziękuję!