KudoZ home » English to Polish » Other

for two absent shifts or absence

Polish translation: w przypadku nieobecności na dwóch zmianach lub nieobecności


18:56 Feb 19, 2006
English to Polish translations [PRO]
Other
English term or phrase: for two absent shifts or absence
dokument nosi nazwę Specific Employment Details

Zdanie brzmi następuj±co:
Failure to contact Manpower (nazwa firmy) for two absent shifts or absence, for whatever reason, for more than two weeks, may result in the assignment being ended.
xxxantygona
Polish translation:w przypadku nieobecności na dwóch zmianach lub nieobecności
Explanation:
(...) przez dwa tygodnie

po tej linii - można też powiedzieć 'absencji' (tak lubią ludzie z kadr)
Selected response from:

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3w przypadku nieobecności na dwóch zmianach lub nieobecnościMarek Daroszewski (MrMarDar)
4przez dwie zmiany/podczas dwóch zmian lub nieobecność
Adam Lankamer


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
w przypadku nieobecności na dwóch zmianach lub nieobecności


Explanation:
(...) przez dwa tygodnie

po tej linii - można też powiedzieć 'absencji' (tak lubią ludzie z kadr)

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 654
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  barbaraM
2 hrs
  -> dzięki

agree  Miroslawa Jodlowiec
16 hrs
  -> dzięki

agree  xxxgracee
8 days
  -> dzięki

18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
przez dwie zmiany/podczas dwóch zmian lub nieobecność


Explanation:
ja bym całe zdanie rozumiał tak:
brak kontaktu z Manpower przez dwie zmiany lub nieobecność, bez względu na przyczynę, przez ponad dwa tygodnie, może skutkować itd.

Adam Lankamer
Luxembourg
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1345