KudoZ home » English to Polish » Other

Council depot

Polish translation: baza pojazdów komunalnych / zajezdnia służb oczyszczania miasta


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Council depot
Polish translation:baza pojazdów komunalnych / zajezdnia służb oczyszczania miasta
Entered by: Michał Wiśniewski

13:34 Feb 20, 2006
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary - Other
English term or phrase: Council depot
Z tekstu wynika, ze jest to miejsce, gdzie parkuja smieciarki. Przedsiebiorsto oczyszczania miasta mi nie pasuje, tym bardziej, ze jest to ewidentnie firma prywatna...
mww
baza pojazdów komunalnych
Explanation:
jeżeli na pewno są to tylko śmieciarki, no to baza śmieciarek, ale mogą też tam być szambiarki, pługi, etc. Dziwne że nazywa się council a należy do prywatnej firmy - to trochę niekonsekwentne
Selected response from:

Michał Wiśniewski
Grading comment
thnx

4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3zajezdnia firmy/służb oczyszczania miasta
Olga Karp
3baza pojazdów komunalnych
Michał Wiśniewski


  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
council depot
baza pojazdów komunalnych


Explanation:
jeżeli na pewno są to tylko śmieciarki, no to baza śmieciarek, ale mogą też tam być szambiarki, pługi, etc. Dziwne że nazywa się council a należy do prywatnej firmy - to trochę niekonsekwentne

Michał Wiśniewski
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 114
Grading comment
thnx

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
council depot
zajezdnia firmy/służb oczyszczania miasta


Explanation:

może tak...

Olga Karp
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 76