KudoZ home » English to Polish » Other

drawing delivery

Polish translation: dostawa rysunkow/schematow


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:drawing delivery
Polish translation:dostawa rysunkow/schematow
Entered by: Magdalena Duda-Klimaszewska

19:16 Feb 23, 2006
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Other / drawing delivery
English term or phrase: drawing delivery
Takie okreśłenie znalazłam w szczegółowej wycenie instalacji. Zastanawiające jest to, że pojawia się ono kilkakrotnie zawsze obok pozycji, gdzie nie podano wagi danego komponentu instalacji lub podano wartość 0.
Magdalena Duda-Klimaszewska
Poland
dostawa rysunkow/schematow
Explanation:
dostawa dokumentacji, raczej, bylaby platna oraz dokumentacja jest pojeciem szerszym niz rysunki, schematy. Dokumentacja dotyczy calosci przedsiewziecia.
Selected response from:

mrall
Poland
Grading comment
Dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3dostawa rysunkow/schematowmrall
3dostawa dokumentacji (tylko)robwoj


  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
dostawa dokumentacji (tylko)


Explanation:
tak bez kontekstu. Zamiast dokumentacji może rysunku(ów)

robwoj
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 292

1 day18 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
dostawa rysunkow/schematow


Explanation:
dostawa dokumentacji, raczej, bylaby platna oraz dokumentacja jest pojeciem szerszym niz rysunki, schematy. Dokumentacja dotyczy calosci przedsiewziecia.

mrall
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 58
Grading comment
Dziękuję