KudoZ home » English to Polish » Other

disabled under the Disability Discrimination Act

Polish translation: niepełnosprawny w rozumieniu Ustawy o (zakazie) dyskryminacji osób niepełnosprawnych


09:43 Feb 24, 2006
English to Polish translations [PRO]
Other
English term or phrase: disabled under the Disability Discrimination Act
Do you consider yourself disabled under the Disability Discrimination Act. Pytanie na application form
annMcClarrin
Polish translation:niepełnosprawny w rozumieniu Ustawy o (zakazie) dyskryminacji osób niepełnosprawnych
Explanation:
imho
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3niepełnosprawny w rozumieniu Ustawy o (zakazie) dyskryminacji osób niepełnosprawnych
Adam Lankamer
3 +2niepełnosprawny/ upośledzony/ inwalida/ kaleka w swietle Ustawy o Dyskryminacji Niepełnosprawnych
Rodotek
4niepełnosprawny w myśl Ustawy o Dyskriminacji Niepełnosprawnych
Agnieszka Dziołak


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
disabled under the disability discrimination act
niepełnosprawny w rozumieniu Ustawy o (zakazie) dyskryminacji osób niepełnosprawnych


Explanation:
imho

Adam Lankamer
Luxembourg
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1345

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ewa Dacko: tak chyba najlepiej :)
14 mins

agree  Andrzej Mierzejewski: IMO koniecznie z zakazem// jeżeli formularz dla polskich pracowników w UK, to IMO należy podać oryginalny tytuł + tłumaczenie, żeby aplikanci wiedzieli, co podpisują.
24 mins

agree  Agnieszka Zmuda
5 hrs

3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
disabled under the disability discrimination act
niepełnosprawny w myśl Ustawy o Dyskriminacji Niepełnosprawnych


Explanation:
mysle, ze chodzi o to


    Reference: http://www.hreoc.gov.au/other_languages/commission_brochure/...
Agnieszka Dziołak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish

5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
disabled under the disability discrimination act
niepełnosprawny/ upośledzony/ inwalida/ kaleka w swietle Ustawy o Dyskryminacji Niepełnosprawnych


Explanation:


Rodotek
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Rafal Trzewikowski: to (zakazie) jest istotne :-)
57 mins
  -> Dzieki :)

agree  Marimba: http://www.direct.gov.uk/DisabledPeople/RightsAndObligations...
2 hrs
  -> Dzieki :)