KudoZ home » English to Polish » Other

Operator contract

Polish translation: umowa/kontrakt na wykonanie/wykonawstwo


11:32 Aug 2, 2006
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Other
English term or phrase: Operator contract
Rodzaj umowy. Umowa pomiędzy "Company" a "Operator"- osobą indywidualną, dotyczy wykonania zadań przez "Operatora", i nie chodzi o obsługe maszyn czy usługi telefoniczne. I jak tlumaczyc 'Operator"?
wolt
Polish translation:umowa/kontrakt na wykonanie/wykonawstwo
Explanation:
na realizację usług

operator = wykonawca

w tym konkretnym przypadku
Selected response from:

petrolhead
Poland
Grading comment
dziękuję bardzo
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4umowa świadczenia usługRoman Kozierkiewicz
4umowa/kontrakt na wykonanie/wykonawstwo
petrolhead
4wykonawca
IwonaASzymaniak


Discussion entries: 1





  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
operator contract
wykonawca


Explanation:
Lub usługodawca, zleceniobiorca
Umowa o wykonanie usług

IwonaASzymaniak
United Kingdom
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 92

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
operator contract
umowa/kontrakt na wykonanie/wykonawstwo


Explanation:
na realizację usług

operator = wykonawca

w tym konkretnym przypadku

petrolhead
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 259
Grading comment
dziękuję bardzo

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
operator contract
umowa świadczenia usług


Explanation:
Jedna z propozycji

Roman Kozierkiewicz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 340