KudoZ home » English to Polish » Other

export facilities

Polish translation: obiekty i urządzenia wykorzystywane w przetwórstwie na eksport / eksportowym


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:export facilities
Polish translation:obiekty i urządzenia wykorzystywane w przetwórstwie na eksport / eksportowym
Entered by: bartek

17:54 Aug 7, 2006
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Other
English term or phrase: export facilities
Dokument Parlamentu Europejskiego. Rybołówstwo w Afryce i na Karaibach.

Urges ACP countries to implement the WTO Agreement on the Application of Sanitary and Phytosanitary Measures (SPS Agreement); asks therefore that EU financial assistance be used for the improvement of export facilities, thus bringing them into line with international SPS requests;
tabor
Poland
obiekty i urządzenia wykorzystywane w przetwórstwie na eksport / eksportowym
Explanation:
http://tinyurl.com/zh85d
wiem, że długie, ale zobacz link
Selected response from:

bartek
Grading comment
dziękuję bartkowi, Kozierkiewiczowi, SławkowiW i Adamowi
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2obiekty i urządzenia wykorzystywane w przetwórstwie na eksport / eksportowym
bartek
4usługi eksportowe/ ulgi eksportoweRoman Kozierkiewicz
4kredyty eksportowe
Adam Lankamer
3zakłady zajmujące się eksportem
SlawekW


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kredyty eksportowe


Explanation:
imho

Adam Lankamer
Luxembourg
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1345

19 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zakłady zajmujące się eksportem


Explanation:
raczej w tym kierunku, chodzi o dostosowanie "facilities" do wymagań higieniczno- fitosanitarnych

--------------------------------------------------
Note added at 21 mins (2006-08-07 18:16:03 GMT)
--------------------------------------------------

może: zakłady prowadzące działalnośc eksportową

SlawekW
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 295

20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
usługi eksportowe/ ulgi eksportowe


Explanation:
Dodatkowo do propozycji Adama

--------------------------------------------------
Note added at 29 mins (2006-08-07 18:24:14 GMT)
--------------------------------------------------

Szersze pojęcie "export facilities" - to ułatwienia eksportowe lub ułatwienia w eksporcie

Roman Kozierkiewicz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 340

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
obiekty i urządzenia wykorzystywane w przetwórstwie na eksport / eksportowym


Explanation:
http://tinyurl.com/zh85d
wiem, że długie, ale zobacz link


bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1362
Grading comment
dziękuję bartkowi, Kozierkiewiczowi, SławkowiW i Adamowi

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  SlawekW: nie jestem tylko pewien "przetwórstwa" bo nie ma o nim mowy...
9 mins
  -> samo mjakoś mi pod ręke podeszło, bo jakby nie było już zmrożenie rybki to przetwórstwo, ale nie upieram się

agree  Arkadiusz Jasinski
50 mins