KudoZ home » English to Polish » Other

high-energy battery

Polish translation: bateria o dużej pojemności


17:12 Sep 3, 2006
English to Polish translations [PRO]
Other / photography
English term or phrase: high-energy battery
Mowa o bateri w aparacie fotograficznym, następnie dodają, że jest ona długotrwała, więc ten wyraz odpada. Nie wiem jak to zgrabnie ująć.
magdalena2000
Spain
Polish translation:bateria o dużej pojemności
Explanation:
IMO
Selected response from:

Scherzando
Grading comment
dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1bateria o dużej pojemności
Scherzando
2bateria o wysokiej mocy
SlawekW


  

Answers


26 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
bateria o wysokiej mocy


Explanation:
wiem, ze moc to nie energia, ale takie okreslenie jest dosc czesto spotykane w odniesieniu do baterii, moze w ten sposob z tego wybrnac

http://tinyurl.com/qqccf

SlawekW
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 295

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
bateria o dużej pojemności


Explanation:
IMO


    Reference: http://tinyurl.com/pqsft
    Reference: http://tinyurl.com/rj77v
Scherzando
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
dziękuję!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Mierzejewski
13 hrs
  -> dziękuję