KudoZ home » English to Polish » Other

recycled Western TV content

Polish translation: powtórki zachodnich programów telewizyjnych


17:46 Sep 4, 2006
English to Polish translations [PRO]
Other
English term or phrase: recycled Western TV content
Star TV overestimated the demand for recycled Western TV content in Asia

chodzi o to, że w Azji serial "Dynastia" nie cieszył się popularnością wśród widzów
madziag
Polish translation:powtórki zachodnich programów telewizyjnych
Explanation:
"Siódemka" miała przede wszystkim emitować seriale i filmy oraz powtórki programów rozrywkowych, nadawanych w TVN i RTL7.
http://www.tvn.tivi.pl/t_siedem.php

Dla polskiego widza oznacza to powtórki seriali znanych z AXN zamiast premier najnowszych produkcji.
http://www.startrek.pl/modules.php?op=modload&name=NS-Commen...

- Nie będę płacić za reklamy i kolejne powtórki amerykańskich hitów sprzed kilkunastu lat - zarzeka się pan Janusz.
http://www.info.bydgoszcz.pl/wydarz.php?i=48265

Selected response from:

Jabberwock
Poland
Grading comment
dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3odgrzewane programy z zachodnich telewizji
SlawekW
3powtórki zachodnich programów telewizyjnych
Jabberwock
2remakowanie
Alexander Onishko


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
recycled western tv content
odgrzewane programy z zachodnich telewizji


Explanation:
na przyklad

SlawekW
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 295

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Adam Zakrzewski
1 hr
  -> dziękuję;)

agree  Joanna Borowska
2 hrs
  -> dzięki:)

agree  Joanna Carroll: dobre!
3 hrs
  -> merci!:)

14 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
recycled western tv content
powtórki zachodnich programów telewizyjnych


Explanation:
"Siódemka" miała przede wszystkim emitować seriale i filmy oraz powtórki programów rozrywkowych, nadawanych w TVN i RTL7.
http://www.tvn.tivi.pl/t_siedem.php

Dla polskiego widza oznacza to powtórki seriali znanych z AXN zamiast premier najnowszych produkcji.
http://www.startrek.pl/modules.php?op=modload&name=NS-Commen...

- Nie będę płacić za reklamy i kolejne powtórki amerykańskich hitów sprzed kilkunastu lat - zarzeka się pan Janusz.
http://www.info.bydgoszcz.pl/wydarz.php?i=48265



Jabberwock
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 113
Grading comment
dziękuję!

16 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
recycled western tv content
remakowanie


Explanation:
jak n.p. "Niania" polska wersja amerykańskiego programu "The Nanny

Alexander Onishko
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian