KudoZ home » English to Polish » Other

vanity rate

Polish translation: współczynnik szpanu


20:17 Sep 7, 2006
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary - Other
English term or phrase: vanity rate
scala ocen wyczynów kaskaderskich:
jej składowe


Freestyle ability
Thrill factor
Wackiness level
Vanity rate
Maciej Andrzejczak
Poland
Polish translation:współczynnik szpanu
Explanation:
twórczość własna, ale po konforntacji z googlem okazuje się, że w ekstremalny kręgach się tak mówi ;)
Selected response from:

Piotr Jańczuk
Poland
Grading comment
dzięki, fajne
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4współczynnik szpanu
Piotr Jańczuk
5Lans
SlawekW


  

Answers


45 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
współczynnik szpanu


Explanation:
twórczość własna, ale po konforntacji z googlem okazuje się, że w ekstremalny kręgach się tak mówi ;)

Piotr Jańczuk
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 85
Grading comment
dzięki, fajne

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Grzegorz Mysiński
8 hrs
  -> dziękuję

agree  Erna E.: agree : )
10 hrs
  -> dziękuję

agree  possum
13 hrs
  -> dziękuję

agree  Anita Myszk
1 day12 hrs

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Lans


Explanation:
;)

SlawekW
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 295