KudoZ home » English to Polish » Other

video communications specialist

Polish translation: specjalista ds. komunikacji wizualnej (videokonferencje)


13:55 Mar 7, 2002
English to Polish translations [PRO]
English term or phrase: video communications specialist
a specialist making video ads, and other video projects for different companies
agusia
Polish translation:specjalista ds. komunikacji wizualnej (videokonferencje)
Explanation:
Tutaj chodzi o osobę zajmująca sie strona techniczna zestawiania połączeń videokonferencyjnych
Selected response from:

Dominiczak
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4specjalista ds. komunikacji wizualnej (videokonferencje)
Dominiczak
4specjalista do spraw reklamy w formie (formacie) video
Lota
4specjalista ds. reklamy wizualnej
Andrzej Lejman


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
specjalista ds. reklamy wizualnej


Explanation:
Nie spotkalem sie z doslownym okresleniem specjalisty ds. reklamy w technologii wideo; mysle, ze to by byloniewlasciwe, chociaz?

--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-07 16:23:18 (GMT)
--------------------------------------------------

niech bedzie ds. komunikacji wizualnej, chociaz to chyba zbytnia nobilatacja. Komunikacja wizualna to nauka, a \"making video ads\" to rzemioslo

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jerzy Czopik: może ewentualnie "specjalista do spraw komunikacji wizualnej"
29 mins
  -> "ads" to reklamy

neutral  Hanna Burdon: "ads and other video projects"
1 hr

agree  maziak
1 hr

disagree  Izand: "specjalista ds komunikacji wizualnej" proponowany przez P. Czopika dokladniej oddaje sens tego zwrotu
1 hr

disagree  Lota: reklama wizualna to reklamy w czasopismach, gazetach, TV i na video. jedynie nie w radio chyba. Wiec termin zbyt szeroki
2 hrs
  -> Taka watpliwosc mialem na samym poczatku - zob. uwaga powyzej. Ale co zamiast: specjalista ds. wideoreklamy?

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
specjalista do spraw reklamy w formie (formacie) video


Explanation:
.

Lota
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 817

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
specjalista ds. komunikacji wizualnej (videokonferencje)


Explanation:
Tutaj chodzi o osobę zajmująca sie strona techniczna zestawiania połączeń videokonferencyjnych

Dominiczak
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 72