KudoZ home » English to Polish » Other

phone manager

Polish translation: menedżer (telefonu)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:phone manager
Polish translation:menedżer (telefonu)
Entered by: Mariusz Stepien

10:16 Oct 25, 2006
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Other / in-car navigation system
English term or phrase: phone manager
opcja w telefonie
Ewa Dabrowska
United Kingdom
menedżer
Explanation:
tak jest w mojej Nokii :)

skoro to pozycja w menu telefonu, może być bez "telefonu", chyba, że jest już inny menedżer, np. plików, wówczas "menedżer telefonu".
Selected response from:

Mariusz Stepien
Poland
Grading comment
Większością głosów ale bez przekonania
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1menedżer
Mariusz Stepien
4menedżer (telefonu)
Maciek Drobka
4ustawieniaMarcelina Haftka
4zarządzanie telefonem
Marquis


Discussion entries: 6





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zarządzanie telefonem


Explanation:
imho

Marquis
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 24

16 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
menedżer


Explanation:
tak jest w mojej Nokii :)

skoro to pozycja w menu telefonu, może być bez "telefonu", chyba, że jest już inny menedżer, np. plików, wówczas "menedżer telefonu".


Mariusz Stepien
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16
Grading comment
Większością głosów ale bez przekonania

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Alex Pszczola: ok
23 hrs

26 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ustawienia


Explanation:
Ja z kolei mam tak w swoim telefonie...

Marcelina Haftka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 24

41 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
menedżer (telefonu)


Explanation:
Popieram Mariusza, żeby w miarę słuchać się Nokii, jeśli kompletnych bredni nie wygaduje.
A co do 'ustawień': załóżmy, że tak to właśnie przetłumaczysz, a za kilka miesięcy przyjdzie aktualizacja i jedna z nowych pozycji menu będzie brzmiała 'Settings'. Co wtedy?
Nie przesadzajmy z nielubieniem 'menedżera'. Programów-menedżerów w komputerowym i komórkowym świecie jest już tyle, że to chyba nie jest taki straszny problem.

Maciek Drobka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 911