KudoZ home » English to Polish » Other

turbulent mixer

Polish translation: mieszarka turbulencyja (wysokoobrotowa)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:turbulent mixer
Polish translation:mieszarka turbulencyja (wysokoobrotowa)
Entered by: Dorota Crates

19:16 Oct 30, 2006
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Other / spraying cars industry
English term or phrase: turbulent mixer
W tymze samym urzadzeniu - mocujemy turbulent mixer. Jak to ladnie nazwac?
Dorota Crates
mieszarka turbulencyja (wysokoobrotowa)
Explanation:
tj. realizujące burzliwy przepływ w mieszanych komponentach

AVA - FOR TURBULENT ACTION, Die AVA
Mieszarka turbulencyjna i dystrybucyjna o kształcie łopatek dostosowanym do specyfiki produktu. Pojemności użytkowe od 100 do 30000 l ...
www.ava-huep.de/PLHorizontalmischer.htm - 16k - Kopia - Podobne strony

colloidal grout prepared in a high-speed turbulent mixer and a polymer--adhesive composition. on a base of epoxy resin FAED-8. The tests showed that the use ...
www.springerlink.com/index/W136XW343575170N.pdf - Podobne strony
Selected response from:

A.G.
Grading comment
Dzieki :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1mieszarka turbulencyja (wysokoobrotowa)A.G.
3 +1mieszadło turbulentneJolaS


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
mieszarka turbulencyja (wysokoobrotowa)


Explanation:
tj. realizujące burzliwy przepływ w mieszanych komponentach

AVA - FOR TURBULENT ACTION, Die AVA
Mieszarka turbulencyjna i dystrybucyjna o kształcie łopatek dostosowanym do specyfiki produktu. Pojemności użytkowe od 100 do 30000 l ...
www.ava-huep.de/PLHorizontalmischer.htm - 16k - Kopia - Podobne strony

colloidal grout prepared in a high-speed turbulent mixer and a polymer--adhesive composition. on a base of epoxy resin FAED-8. The tests showed that the use ...
www.springerlink.com/index/W136XW343575170N.pdf - Podobne strony

A.G.
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 352
Grading comment
Dzieki :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Mierzejewski: alternatywa: mieszalnik. IMO mixer to raczej całe urządzenie, niż tylko mieszadło w mieszarce/mieszalniku.
18 hrs
  -> tez tak to odbieram; dziękuję

23 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
mieszadło turbulentne


Explanation:
w słowniku technicznym znalazłam turbulent mixing jako mieszanie turbulente, a więc możnaby założyć, że w związku z tym...pytanie tylko czy można to zakwalifikować jako ładną nazwa....
ewentualnie mieszacz albo mieszalnik

JolaS
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  leff: obstawiam mieszadło
35 mins