KudoZ home » English to Polish » Other

rev risk factor

Polish translation: skorygowany czynnik/wskaźnik/współczynnik ryzyka


00:54 Nov 1, 2006
English to Polish translations [PRO]
Other / healt and safety
English term or phrase: rev risk factor
Dokument "HAZARD AND RISK IDENTIFICATION SHEET", w innym miejscu pojawia się też "rev severity x probability"
Stanislaw Czech, MCIL
United Kingdom
Polish translation:skorygowany czynnik/wskaźnik/współczynnik ryzyka
Explanation:
Stwierdziłam, że różni ludzie używają różnych słów dla tego terminu wlaśnie w odniesieniu do zdrowia. Oto przykłady:
(skorygowany współczynnik względnego ryzyka dla tercyla o...
http://tinyurl.com/ygl5en
Czynniki ryzyka częstych zaostrzeń w astmie trudnej do leczenia ... Ciężka choroba zatok przynosowych [skorygowany wskaźnik ryzyka
www.worldallergy.org/enews/1205/index_polish.html
Czynniki ryzyka wystąpienia nadciśnienia tętniczego u chorych, Kraków ...
www.ptk.waw.pl/plakaty_99.html

--------------------------------------------------
Note added at 6 days (2006-11-07 09:04:44 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Dziękuję?

--------------------------------------------------
Note added at 6 days (2006-11-07 09:06:45 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Bez znaku zapytania, coś mnie dzisiaj napadło i zamiast kropek stawiam wszędzie ? :)

--------------------------------------------------
Note added at 6 days (2006-11-07 09:35:35 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Ale za co przeprosiny? Ja tylko chciałam podziękować za wybór pytania, a coś mi się dzisiaj po każdym zdaniu piszą same znaki zapytania. Aha, jaśność na mnie spłynęla. Ty pomyślałeś, że ja się dopominam o podziękowanie. A ja najzwyczajnie chcialam podziękować. Kwiprokwok nam wyszedła zabawny. :)

--------------------------------------------------
Note added at 6 days (2006-11-07 09:37:11 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Chyba zajmę się dzisiaj czymś innym, bo piszę ze strasznymi literówkami. Przepraszam. :)
Selected response from:

IwonaASzymaniak
United Kingdom
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4czynnik ryzyka dynamicznegoRoman Kozierkiewicz
3skorygowany czynnik/wskaźnik/współczynnik ryzyka
IwonaASzymaniak


Discussion entries: 3





  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
czynnik ryzyka dynamicznego


Explanation:
Propozycja wynika w przyjętego w literaturze podziału na ryzyko statyczne i dynamiczne

Roman Kozierkiewicz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 340

5 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
skorygowany czynnik/wskaźnik/współczynnik ryzyka


Explanation:
Stwierdziłam, że różni ludzie używają różnych słów dla tego terminu wlaśnie w odniesieniu do zdrowia. Oto przykłady:
(skorygowany współczynnik względnego ryzyka dla tercyla o...
http://tinyurl.com/ygl5en
Czynniki ryzyka częstych zaostrzeń w astmie trudnej do leczenia ... Ciężka choroba zatok przynosowych [skorygowany wskaźnik ryzyka
www.worldallergy.org/enews/1205/index_polish.html
Czynniki ryzyka wystąpienia nadciśnienia tętniczego u chorych, Kraków ...
www.ptk.waw.pl/plakaty_99.html

--------------------------------------------------
Note added at 6 days (2006-11-07 09:04:44 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Dziękuję?

--------------------------------------------------
Note added at 6 days (2006-11-07 09:06:45 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Bez znaku zapytania, coś mnie dzisiaj napadło i zamiast kropek stawiam wszędzie ? :)

--------------------------------------------------
Note added at 6 days (2006-11-07 09:35:35 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Ale za co przeprosiny? Ja tylko chciałam podziękować za wybór pytania, a coś mi się dzisiaj po każdym zdaniu piszą same znaki zapytania. Aha, jaśność na mnie spłynęla. Ty pomyślałeś, że ja się dopominam o podziękowanie. A ja najzwyczajnie chcialam podziękować. Kwiprokwok nam wyszedła zabawny. :)

--------------------------------------------------
Note added at 6 days (2006-11-07 09:37:11 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Chyba zajmę się dzisiaj czymś innym, bo piszę ze strasznymi literówkami. Przepraszam. :)

IwonaASzymaniak
United Kingdom
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 92
Notes to answerer
Asker: Przepraszam, chyba musiałem być w stanie (silnego) szoku. Bardzo, bardzo dziękuję :-)

Asker: Żadnego dopominania nie sugeruję, ale na pewno wypadało, żebym podziękował, zwłaszcza, że widać, że sporo pracy włozyłaś w szukanie. Pozdrawiam i lecę