KudoZ home » English to Polish » Other

Allow season, restricted road

Polish translation: uwzględnij/pokaż drogi sezonowo zamknięte


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Allow season, restricted road
Polish translation:uwzględnij/pokaż drogi sezonowo zamknięte
Entered by: Ewa Dabrowska

21:14 Nov 1, 2006
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Other / in-car navigation system
English term or phrase: Allow season, restricted road
nawigacja samochodowa:
allow motorway
allow time, restricted road
allow season, restricted road
Needs to be short!!!!
Ewa Dabrowska
United Kingdom
pokaż drogi sezonowo zamknięte
Explanation:
po tej linii - (1) w liczbie mnogiej, czyli nie drogę, ale drogi
a na (2) restricted road powiedziałbym 'zamknięta' jako skrót myślowy od 'tymczasowo wyłączona z ruchu'

HTH
Selected response from:

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Grading comment
Dziękuję za obydwie odpowiedzi.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1pokaż drogi sezonowo zamknięteMarek Daroszewski (MrMarDar)
4uwzględnij drogę sezonową o ograniczonym dopuszczeniu do ruchu drogowegoWitold Palka


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
allow season, restricted road
uwzględnij drogę sezonową o ograniczonym dopuszczeniu do ruchu drogowego


Explanation:
duzo tych naszych polskich slow.

--------------------------------------------------
Note added at 17 mins (2006-11-01 21:31:47 GMT)
--------------------------------------------------

droga gruntowa, w wersji krotkiej

Witold Palka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 52

11 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
allow season, restricted road
pokaż drogi sezonowo zamknięte


Explanation:
po tej linii - (1) w liczbie mnogiej, czyli nie drogę, ale drogi
a na (2) restricted road powiedziałbym 'zamknięta' jako skrót myślowy od 'tymczasowo wyłączona z ruchu'

HTH

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 654
Grading comment
Dziękuję za obydwie odpowiedzi.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Mierzejewski: proponuję usunąć "pokaż" i pozostaną tylko 3 wyrazy
1 day21 mins