KudoZ home » English to Polish » Other

legacy data

Polish translation: dane historyczne


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:legacy data
Polish translation:dane historyczne
Entered by: Andrzej Lejman

18:57 Mar 12, 2002
English to Polish translations [Non-PRO]
English term or phrase: legacy data
Benefits of XML: automatic data exchange, access to legacy data, ...

Wcześniej zgromadzone dane?
Albo?
Andrzej Lejman
dane historyczne
Explanation:
tego wyrazenia uzywa sie.

zamiast "legacy" czesto tez uzywa sie "historical" po angielsku.

Hope it helps.

Lota
Selected response from:

Lota
United States
Grading comment
:-) for quick help
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5dane historyczne
Lota
4dane dotychczasowe?EWKA


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dane dotychczasowe?


Explanation:
-

EWKA
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 27

6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
dane historyczne


Explanation:
tego wyrazenia uzywa sie.

zamiast "legacy" czesto tez uzywa sie "historical" po angielsku.

Hope it helps.

Lota

Lota
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 817
Grading comment
:-) for quick help

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Izabella Kraus: Nie jestem pewna, czy legacy i historical to to samo. Legacy to "spuscizna" czyli dane ktorych nie stworzylismy sami, ale ktore zostaly nam przekazane, czyli np. nie mamy pewnosci co do ich jakosci.
11 mins
  -> czy mamy pewnosc co do jakosci danych historycznych? raczej nie. Tu nie chodzi chyba o jakosc.




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
PRO (1): Piotr Fras