KudoZ home » English to Polish » Other

a car seat

Polish translation: fotelik dla dziecka do samochodu


22:03 Mar 23, 2002
English to Polish translations [Non-PRO]
English term or phrase: a car seat
for a child
Lota
United States
Polish translation:fotelik dla dziecka do samochodu
Explanation:
taką nazwę widziałam w sklepie
Selected response from:

Monika Rozwarzewska
Poland
Grading comment
this turned out to be the best translation for my text, thanks!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5fotelik dzieciecy
maciejm
5fotelik dla dziecka do samochodu
Monika Rozwarzewska
4 -1SIODELKO SAMOCHODOWE
Ivona


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
fotelik dzieciecy


Explanation:
just klike that

maciejm
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 3126

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  anglista: exactly (or "fotelik dla dziecka")
14 mins
  -> Thank you

agree  Teresa Goscinska: dziecinny fotelik samochodowy, siodelko nie brzmi mi dobrze
10 hrs
  -> Thank you

agree  kataryna: fotelik samochodowy dla dziecka
13 hrs
  -> Thank you

agree  xxxwojtekl
1 day33 mins
  -> Thank you

agree  Agnieszka Hayward: fully agree with anglista
1 day15 hrs
  -> thank you

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
SIODELKO SAMOCHODOWE


Explanation:
dzieciece siodelko samochodowe

--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-23 22:24:54 (GMT)
--------------------------------------------------

Ogloszenie


Posted by Jaroslawski , May 17,2001,20:10 Post Reply Forum
Szanowna p. Lucjo!
Pragnelabym w Pani programie \"Otwarty Mikrofon\" umiescic nastepujace ogloszenie:

Odkupie dzieciece luzeczko i siodelko samochodowe dla niemowlaka.
Informacje prosze zglaszac pod nr. tel. 312 - 491 - 0780

Jesli to ogloszenie jest platne prosze o informacje droga e- mail\'owa. Zycze dalszych sukcesow radiowych, pozdarawiam,
Dorota Rokosz.

http://www.jvlradio.com/ads/posts/51.html

Ivona
United States
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 139

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  anglista: source pls?
11 mins
  -> i'm searching for a source as we speak. This came to my mind after my last trip to Poland in December. While visiting my friends who have a 2 year old, they refered to it as siodelko dla Dominiki.

neutral  maciejm: moj syn mowi na to zartobliwie "siedlisko" :-)
17 mins
  -> No wlasnie - to tez pochodzic moze od siodelka, a nie fotelika. Uzylabym tutaj bardzie przyjetego okreslenia niz wyszukiwania slowa, ktore brzmi bardziej wyszukanie. Chodzi o to, by wiekszosc potencjalnych klientow, wiedziala o co chodzi

disagree  Andrzej Lejman: siodełko do kary? Może tak się mówi w Chicago ...
13 hrs

11 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
fotelik dla dziecka do samochodu


Explanation:
taką nazwę widziałam w sklepie

Monika Rozwarzewska
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 383
Grading comment
this turned out to be the best translation for my text, thanks!