KudoZ home » English to Polish » Other

follow manufacturer's instructions

Polish translation: nalezy stosowac sie do zalecen producenta


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:follow manufacturer's instructions
Polish translation:nalezy stosowac sie do zalecen producenta
Entered by: maciejm

22:10 Mar 23, 2002
English to Polish translations [Non-PRO]
English term or phrase: follow manufacturer's instructions
on a manual for installation of a car child seat.
Lota
United States
nalezy stosowac sie do zalecen producenta
Explanation:
po prostu :-)
Selected response from:

maciejm
Poland
Grading comment
Thank you. It suits my context the best.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +7nalezy stosowac sie do zalecen producenta
maciejm
5 +1Przestrzegaj (OR nalezy przestrzegac) instrukcji wytworcy
Teresa Goscinska


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +7
nalezy stosowac sie do zalecen producenta


Explanation:
po prostu :-)

maciejm
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 3126
Grading comment
Thank you. It suits my context the best.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Araksia Sarkisian: Dziecko całe i wszyscy zadowoleni tak, po-prostu...lol
6 mins
  -> Thanks :-)

agree  anglista
30 mins
  -> Thank you :-)

agree  Jakub Szacki: lub postępować według zaleceń (instrukcji) producenta
1 hr
  -> Thank you :-)

agree  Magda Dziadosz: jak najbardziej nalezy
2 hrs
  -> Thank you :-)

agree  kataryna
12 hrs
  -> Thank you

agree  Robert Pranagal
21 hrs
  -> Thank you

agree  xxxwojtekl
1 day24 mins
  -> Thank you

10 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Przestrzegaj (OR nalezy przestrzegac) instrukcji wytworcy


Explanation:
TG
Poniewaz w reklamach polskich uzywa sie formy osobowej (uzywanej w krajach anglojezycznej) uzywanie takiej samej formy w instrukcjach znacznie skroci je i uprosci

Teresa Goscinska
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 723

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Lejman: producenta
2 hrs