KudoZ home » English to Polish » Other

Creatine Serum

Polish translation: Kreatyna Serum


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Serum Creatine
Polish translation:Kreatyna Serum
Entered by: Lota

18:58 Mar 30, 2002
English to Polish translations [PRO]
/ supplements/fitness/training
English term or phrase: Creatine Serum
this is a supplement for growing the bulkness of muscles and such. I don't know if it does it though :)
Lota
United States
Kreatyna Serum
Explanation:

... ECS , lub - kombinację innych termogeników (np. CLA, Kreatyna SERUM (w płynie
, odmiana THERMO) z l-karnityną , razem z - dobrze dopasowaną kalorycznie ...
www.republika.pl/hcteam/indexX_EFEDRA.htm - 80k - Kopia - Podobne strony

NAJNOWSZE SUPLEMENTY
... Kreatyna w proszku. Creatine Serum?. Producenci zalecają
4~5 dniową fazę ładowania, Nie wymaga fazy ładowania. ...
www.kulturystyka.gery.pl/newsupl.htm - 30k - Kopia - Podobne strony

Ci, ktorzy to biora pewnie wiedza o co chodzi
Selected response from:

maciejm
Poland
Grading comment
Thanks very much!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2Kreatyna Serum
maciejm
5 +1poziom kreatyny w surowicy
Teresa Jaczewska
4serum kreatynowexxxDoktorek
4 -2kreatyninaAdam Siemienski


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Kreatyna Serum


Explanation:

... ECS , lub - kombinację innych termogeników (np. CLA, Kreatyna SERUM (w płynie
, odmiana THERMO) z l-karnityną , razem z - dobrze dopasowaną kalorycznie ...
www.republika.pl/hcteam/indexX_EFEDRA.htm - 80k - Kopia - Podobne strony

NAJNOWSZE SUPLEMENTY
... Kreatyna w proszku. Creatine Serum?. Producenci zalecają
4~5 dniową fazę ładowania, Nie wymaga fazy ładowania. ...
www.kulturystyka.gery.pl/newsupl.htm - 30k - Kopia - Podobne strony

Ci, ktorzy to biora pewnie wiedza o co chodzi


    Reference: http://www.republika.pl/hcteam/indexX_EFEDRA.htm
maciejm
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 3126
Grading comment
Thanks very much!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jakub Szacki: choc mam mieszane uczucia. Kreatyna jest oczywiscie OK, i pewnie tak sie mowi. Ale serum to po polsku surowica, a w tym kontekscie to nie ma wielkiego sensu, chyba chodzi o to po prostu, ze jest to specyfik w plynie. Ale skoro tak sie mowi?
3 hrs
  -> Pewnie tak, pojecia nie mam co to jest , ale wyglada na to, ze kulturyści wiedzą :-)

agree  Natalie: Chodzi wlasnie o plyn, nic wiecej
23 hrs
  -> Thank you

12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -2
kreatynina


Explanation:
Nie spotkalem sie z okresleniem zawierajacym slowo "surowica" (zerkam na odzywki zony i tez widze tylko "zawiera kreatynine" :)

Adam Siemienski
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 34

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  xxxDoktorek: chodzi o kreatyne, nie kreatynine. To dwie rozne substancje
1 day10 hrs

disagree  maciejm: bo odzywki zony sa pewnie do wlosow nie do " bodybuilding"
1 day14 hrs

16 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
poziom kreatyny w surowicy


Explanation:
Stosowany jako wskaźnik przemian metabolicznych zachodzących w organizmie.


Pozdrawiam,


    TJ
Teresa Jaczewska
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 703

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  maciejm: niestety nie ten kontekst, chodzi o slang kulturystow :-)
22 hrs

1 day10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
serum kreatynowe


Explanation:
brzmi dobrze w ogloszeniu, prawie jak drogi krem kosmetyczny :-)
Kreatyna to substancja, ktora miesnie stosuja jako transporter energii wewnatrz komorek. Teoretycznie, stosowanie jej jako "energizera" mogloby miec sens (np Red Bull zawiera kreatyne)
alternatywnie surowica kreatynowa, ale surowice kojarzy mi sie raczej z zastrzykami, a tu chyba nie o to chodzi?

xxxDoktorek
PRO pts in pair: 351