KudoZ home » English to Polish » Sports / Fitness / Recreation

this is a superb way to boost your workout

Polish translation: to doskonała metoda wspomagająca trening (zazwyczaj siłowy)


18:59 Mar 30, 2002
English to Polish translations [PRO]
Sports / Fitness / Recreation
English term or phrase: this is a superb way to boost your workout
fitness/training/supplements
Lota
United States
Polish translation:to doskonała metoda wspomagająca trening (zazwyczaj siłowy)
Explanation:
"Workout" moze miec kilka znaczen, ale zazwyczaj chodzi o trening silowy (w odroznieniu od ksztaltujacego sylwetke, rzezbe, gibkosc, zrecznosc, szybkosc, wytrzymalosc itd.)
Selected response from:

Adam Siemienski
Grading comment
Thanks very much!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4to doskonała metoda wspomagająca trening (zazwyczaj siłowy)Adam Siemienski
5jest to doskonały sposób na zwiększenie efektywności treningu
Monika Rozwarzewska


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
to doskonała metoda wspomagająca trening (zazwyczaj siłowy)


Explanation:
"Workout" moze miec kilka znaczen, ale zazwyczaj chodzi o trening silowy (w odroznieniu od ksztaltujacego sylwetke, rzezbe, gibkosc, zrecznosc, szybkosc, wytrzymalosc itd.)

Adam Siemienski
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Thanks very much!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dominiczak
9 mins

agree  maciejm
22 mins

agree  Jakub Szacki: Lota, zmieniasz image? Nie przesadĽ!
3 hrs

agree  Andrzej Lejman
13 hrs

34 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
jest to doskonały sposób na zwiększenie efektywności treningu


Explanation:
"boost" w kontekście treningu zazwyczaj oznacza albo "zwiększenie efektywności", albo (rzadziej) "zwiększenie intensywności". Sprawdź, które lepiej pasuje

Monika Rozwarzewska
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12