KudoZ home » English to Polish » Other

orange sack

Polish translation: myjka OR siateczka na mydło OR woreczek na mydło


13:13 Apr 3, 2002
English to Polish translations [PRO]
English term or phrase: orange sack
Z kontekstem jest niedobrze, chodzi o cos, co moze byc uzyte do mycia ciała (tzn. "narzedzie myjace").
Jakub Szacki
Poland
Polish translation:myjka OR siateczka na mydło OR woreczek na mydło
Explanation:
chodzi o siateczkę (tę po pomaranczach :-)), wewnątrz której znajduje sie mydło (zwykle kawałki starego mydła), podwieszaną do kranu;
róznie toto było nazywane...
HTH
Selected response from:

Anna_fpl
Grading comment
Dzieki. Czlowiek uczy sie cale zycie. Niestety, niew moge podzielic punktow między dwie rownie dobre odpowiedzi, wybieram wiec tę, ktora pojwaila sie pierwsza.
Pozdrawiam JS
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4myjka OR siateczka na mydło OR woreczek na mydłoAnna_fpl
4myjka OR siateczka na mydło OR woreczek na mydłoAnna_fpl
1pomaranczowa siateczka
Izabella Kraus
1pomarańczowa rękawica do myciaAgnieszka Szotek


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
myjka OR siateczka na mydło OR woreczek na mydło


Explanation:
chodzi o siateczkę (tę po pomaranczach :-)), wewnątrz której znajduje sie mydło (zwykle kawałki starego mydła), podwieszaną do kranu;
róznie toto było nazywane...
HTH


    Reference: http://www.sundaytimes.co.za/2002/01/27/arts/durban/aned10.a...
Anna_fpl
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 23
Grading comment
Dzieki. Czlowiek uczy sie cale zycie. Niestety, niew moge podzielic punktow między dwie rownie dobre odpowiedzi, wybieram wiec tę, ktora pojwaila sie pierwsza.
Pozdrawiam JS

18 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
pomaranczowa siateczka


Explanation:
Oj, Jacek, chyba sie zabrales za temat dla kobiet... :)
To jest tylko wild guess, ale sa w modzie teraz takie plastikowe siateczki (troche jak te w ktore pakuje sie cytrusy). Uzywa sie ich jak gabki, mydlo fajnie sie pieni, mozna kupic w bodyshopie. Moze o to chodzi?

Izabella Kraus
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 61

19 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
pomarańczowa rękawica do mycia


Explanation:
to tylko propozycja,

są tzw. rękawice do mycia z kciukiem palcem i są rękawice po prostu w postaci woreczka

Agnieszka Szotek
PRO pts in pair: 55

20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
myjka OR siateczka na mydło OR woreczek na mydło


Explanation:
chodzi o siateczkę (tę po pomaranczach :-)), wewnątrz której znajduje sie mydło (zwykle kawałki starego mydła), podwieszaną do kranu;
róznie toto było nazywane...
HTH


    Reference: http://www.sundaytimes.co.za/2002/01/27/arts/durban/aned10.a...
Anna_fpl
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 23