KudoZ home » English to Polish » Other

pouff

Polish translation: myjka


13:43 Apr 3, 2002
English to Polish translations [Non-PRO]
English term or phrase: pouff
znow: brak kontekstu a chodzi o cos do mycia, a nie mebel. Czy istnieje jakies zroznicowanie terminologiczne w zakresie myjek? Mam zdaje sie duze zaleglosci jesli chodzi o teorie mycia (z praktyka nie jest jak mniemam az tak zle)
Jakub Szacki
Poland
Polish translation:myjka
Explanation:
ha, no to mamy problem z myciem ;-)
tu bym była za myjką; możesz ją sobie na obrazku zobaczyć w linku
Selected response from:

Anna_fpl
Grading comment
Dzieki. POzdrowienia JS
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4miekki okragly tamponik
Araksia Sarkisian
4myjkaAnna_fpl


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
myjka


Explanation:
ha, no to mamy problem z myciem ;-)
tu bym była za myjką; możesz ją sobie na obrazku zobaczyć w linku


    Reference: http://www.parentingtoolbox.com/prizepage.html
Anna_fpl
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 23
Grading comment
Dzieki. POzdrowienia JS

1 day8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
miekki okragly tamponik


Explanation:
cos, co jest miekkie, lekkie oraz puszyste


--------------------------------------------------
Note added at 2002-04-04 22:17:07 (GMT)
--------------------------------------------------

lub wacik(i)

Araksia Sarkisian
Poland
Native speaker of: Native in ArmenianArmenian, Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 376