KudoZ home » English to Polish » Other

parallel motion

Polish translation: deska k. z mechanizmem prostowodowym


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:parallel motion
Polish translation:deska k. z mechanizmem prostowodowym
Entered by: annka1

15:03 Feb 19, 2007
English to Polish translations [PRO]
Other
English term or phrase: parallel motion
umowa o pracę architekta. "If the employee is engaged in drawing he will be provided with a drawing board complete with parallel motion"
annka1
deska k. z mechanizmem prostowodowym
Explanation:
jest (było) kilka typów, ale kto jeszcze rysuje na desce?

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-02-19 16:10:01 GMT)
--------------------------------------------------

STANOWISKO KREŚLARSKIE KSU
prostowód szynowy wymiarami dostosowany do wielkości rysownicy, - głowica kreślarska, - linie do głowic 30 i 50 cm. STANOWISKO KREŚLARSKIE S- 50 ...
www.skala.katowice.pl/S.stanowiska 3.htm - 3k - Kopia - Podobne strony
Selected response from:

A.G.
Grading comment
dziękuję :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3deska k. z mechanizmem prostowodowymA.G.
3tu: przykładnica
Paweł Sachse


  

Answers


41 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
tu: przykładnica


Explanation:
sądzę, że tak - w każdym razie jest to jakiś trop, poniżej rysunki:
http://www.leniar.pl/oferta/of_pro_deski.htm
deska kreślarska z przykładnicą
http://tinyurl.com/2cbv3d
drawing board complete with parallel motion
jak dla mnie wygląda tak samo....

Paweł Sachse
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
deska k. z mechanizmem prostowodowym


Explanation:
jest (było) kilka typów, ale kto jeszcze rysuje na desce?

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-02-19 16:10:01 GMT)
--------------------------------------------------

STANOWISKO KREŚLARSKIE KSU
prostowód szynowy wymiarami dostosowany do wielkości rysownicy, - głowica kreślarska, - linie do głowic 30 i 50 cm. STANOWISKO KREŚLARSKIE S- 50 ...
www.skala.katowice.pl/S.stanowiska 3.htm - 3k - Kopia - Podobne strony

A.G.
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 352
Grading comment
dziękuję :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  SlawekW
1 hr
  -> dziękuję

agree  Marian Krzymiński
4 hrs
  -> dziękuję

agree  robwoj: łza się w oku kręci gdy wspominam tzw. "kulman" na którym też miałem episod
5 hrs
  -> odsiedziałem przy nim i ja. Od wczesnych 90-tych juz z AutoCad-em; dziękuję