KudoZ home » English to Polish » Other

outstanding from (tu)

Polish translation: do wykonania z tytułu / po...


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:(actions) outstanding from
Polish translation:do wykonania z tytułu / po...
Entered by: Maciej Andrzejczak

11:39 Mar 8, 2007
English to Polish translations [PRO]
Other
English term or phrase: outstanding from (tu)
dokumentcja BHP
zakres tzw. monitoring czynnego (kontrole przed zajsciem zdarzenia)
Actions outstanding from site safety Inspections
Actions outstanding from Accident Investigation
Maciej Andrzejczak
Poland
do wykonania z tytułu / po...
Explanation:
chodzi o wszystkie działania (czynności), które których wykonanie ustalono na podstawie czegoś

nie trzymałbym się sztywno syntaktyki angielskiej:

actions outstanding from inspection - działania pokontrolne

HTH
Selected response from:

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Grading comment
dzięki!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1do wykonania z tytułu / po...Marek Daroszewski (MrMarDar)
4(tu) do wykonania przez
inmb
3czynności poza zakresem
Andrzej Mierzejewski


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
actions outstanding from
czynności poza zakresem


Explanation:
możliwe, że o to chodzi

Andrzej Mierzejewski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 546

27 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
(tu) do wykonania przez


Explanation:
= not yet done (source: Longman)

HTH

inmb
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 179

34 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
do wykonania z tytułu / po...


Explanation:
chodzi o wszystkie działania (czynności), które których wykonanie ustalono na podstawie czegoś

nie trzymałbym się sztywno syntaktyki angielskiej:

actions outstanding from inspection - działania pokontrolne

HTH

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 654
Grading comment
dzięki!!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Grzegorz Mysiński
12 mins
  -> dzięki