KudoZ home » English to Polish » Other

Impelled by a philosophy of creative perfection

Polish translation: kierowany (prowadzony) filozofią kreatywnego perfekcjonizmu


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Impelled by a philosophy of creative perfection
Polish translation:kierowany (prowadzony) filozofią kreatywnego perfekcjonizmu
Entered by: sunny25

16:02 Mar 19, 2007
English to Polish translations [PRO]
Other / -
English term or phrase: Impelled by a philosophy of creative perfection
Impelled by a philosophy of creative perfection, each product carries a number
sunny25
kierowany (prowadzony) filozofią kreatywnego perfekcjonizmu
Explanation:
Wierne tłumaczenie brzmi to trochę jak bełkotliwy bełkot i dobrze by było, gdyby możliwe było kreatywne tłumaczenie w rodzaju "projekt/produkt/urządzenie wykonane z zasadami bezkompromisowego perfekcjonizmu" itd.
Selected response from:

Krzysztof Nowoszynski
Poland
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4poruszany filozofią twórczej perfekcji
Marian Krzymiński
3kierowany (prowadzony) filozofią kreatywnego perfekcjonizmu
Krzysztof Nowoszynski


  

Answers


46 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
impelled by a philosophy of creative perfection
kierowany (prowadzony) filozofią kreatywnego perfekcjonizmu


Explanation:
Wierne tłumaczenie brzmi to trochę jak bełkotliwy bełkot i dobrze by było, gdyby możliwe było kreatywne tłumaczenie w rodzaju "projekt/produkt/urządzenie wykonane z zasadami bezkompromisowego perfekcjonizmu" itd.

Krzysztof Nowoszynski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
impelled by a philosophy of creative perfection
poruszany filozofią twórczej perfekcji


Explanation:
Dośc nadęte, ale nie nam to oceniać

Marian Krzymiński
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 70