KudoZ home » English to Polish » Other

ship-to address

Polish translation: adres wysyłki


12:15 Mar 24, 2007
English to Polish translations [PRO]
Other
English term or phrase: ship-to address
faktura pisana przez Niemców

Ship-to address

pod tym adresem widnieją dane firmy na którą jest wystawiona faktura

Poniżej delivery address - inne dane

czy chodzi o adres wysyłki?
ZenonStyczyrz
Polish translation:adres wysyłki
Explanation:
adres wysyłkowy jest ok, adres wysyłki jest częsciej używanym terminem.
Selected response from:

Katarzyna Kolenda
Grading comment
Dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2adres wysyłkowy
Marian Krzymiński
4 +1adres wysyłkiKatarzyna Kolenda


Discussion entries: 3





  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
adres wysyłkowy


Explanation:
Adres wysyłkowy nie musi się pokrywac z adresem siedziby firmy.

Marian Krzymiński
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 70

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Joanna Rączka
24 mins
  -> Dzięki;o)

agree  Maja Źróbecka, MITI
4 hrs
  -> Dzięki;o)

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
adres wysyłki


Explanation:
adres wysyłkowy jest ok, adres wysyłki jest częsciej używanym terminem.

Katarzyna Kolenda
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maja Źróbecka, MITI
1 hr