KudoZ home » English to Polish » Other

cleared warehouse

Polish translation: magazyn towarów oclonych


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:cleared warehouse
Polish translation:magazyn towarów oclonych
Entered by: makary

10:32 May 15, 2002
English to Polish translations [PRO]
English term or phrase: cleared warehouse
tobacco can be supplied to cleared warehouse or to bonded warehouse
awlod2
magazyn towarów oclonych
Explanation:
... w odróżnieniu od "składu celnego".

Towar trafia albo do jednego albo do drugiego.
Tak to rozumiem, choć nie wygląda mi to na standardową terminologię, z którą się dotychczas spotykałem (co najwyżej na skrót myślowy). Terminologia celna jest wbrew pozorom dość ścisła i wiąże się z określonymi procedurami (np. customs warehousing procedure, czyli procedura składu celnego).
Pozdrawiam,

Słownik terminów prawa celnego
Selected response from:

makary
Grading comment
Dziękuję. W moim przypadku o to własnie chodzi.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3magazyn spedycyjny
maciejm
4magazyn towarów oclonychmakary
4 -1skład celny
bartek


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
skład celny


Explanation:
B.

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Piotr Kurek: czy więc się różni od bonded warehouse
8 mins

34 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
magazyn spedycyjny


Explanation:
to, co już oclone czeka na dalszą wysyłkę.
M.M.

Magazyn celny i spedycyjny. ... Magazyn celny i spedycyjny.
Rampa z magazynem. ... Magazyn celny. Rampa kolejowa.
-



    Reference: http://www.tcr.pl/html/magazyn.html
maciejm
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 3126

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek: zamyśliłam się :-)
5 mins
  -> Thank you

agree  Piotr Kurek
6 mins
  -> Thank you

agree  leff
1 hr

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
magazyn towarów oclonych


Explanation:
... w odróżnieniu od "składu celnego".

Towar trafia albo do jednego albo do drugiego.
Tak to rozumiem, choć nie wygląda mi to na standardową terminologię, z którą się dotychczas spotykałem (co najwyżej na skrót myślowy). Terminologia celna jest wbrew pozorom dość ścisła i wiąże się z określonymi procedurami (np. customs warehousing procedure, czyli procedura składu celnego).
Pozdrawiam,

Słownik terminów prawa celnego

makary
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 225
Grading comment
Dziękuję. W moim przypadku o to własnie chodzi.