KudoZ home » English to Polish » Other

internal workflow

Polish translation: wewnętrzny obieg dokumentów


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:internal workflow
Polish translation:wewnętrzny obieg dokumentów
Entered by: Maciek Drobka

12:37 Sep 18, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Other
English term or phrase: internal workflow
[CNI = Central Name Index]
The CNI database application
Aiming at an acceleration and rationalization of its work processes, the Xyz has decided in 1997 to transform the CNI into electronic format and to redesign work processes accordingly.
For this purpose the paper version of the CNI has been frozen and digitized by scanning in 1998/99. In parallel an IT application has been developed, substantially
[...]
• to support the Xyz internal workflow of inquiry processing, i.e. the creation of data records covering the inquiry data – as a replacement of the former “inquiry cards” – and the association of any relevant card image and/or data record to the inquiry record in process; at a later date the functionality has been expanded to also associate to inquiry records any electronic references to documents of the electronic archive.
M.A.B.
Netherlands
wewnętrzny obieg dokumentów
Explanation:
MS mówi 'wewnętrzny przepływ pracy', ale to tylko dla formalności.

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2007-09-18 12:42:35 GMT)
--------------------------------------------------

http://tinyurl.com/2qsy5x

Ew. wewnętrzny przepływ informacji -- będzie ogólniej, a nie każda informacja ma postać dokumentu.
http://tinyurl.com/2j3nvg

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2007-09-18 12:43:08 GMT)
--------------------------------------------------

Miałem na myśli firmę Wielkiego Billa :o)

--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2007-09-18 12:50:54 GMT)
--------------------------------------------------

Ze Startem to już bardziej kwestia (ograniczonej) funkcjonalności niż słownictwa. Ale zgadzam się z Tobą -- polska terminologia MS pozostawia wiele do życzenia. Wersję MS-ową podałem -- jak napisałem -- tylko dla formalności.
Selected response from:

Maciek Drobka
Poland
Grading comment
Dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2wewnętrzny obieg dokumentów
Maciek Drobka
4procesy wewnętrzneMarek Daroszewski (MrMarDar)


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
wewnętrzny obieg dokumentów


Explanation:
MS mówi 'wewnętrzny przepływ pracy', ale to tylko dla formalności.

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2007-09-18 12:42:35 GMT)
--------------------------------------------------

http://tinyurl.com/2qsy5x

Ew. wewnętrzny przepływ informacji -- będzie ogólniej, a nie każda informacja ma postać dokumentu.
http://tinyurl.com/2j3nvg

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2007-09-18 12:43:08 GMT)
--------------------------------------------------

Miałem na myśli firmę Wielkiego Billa :o)

--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2007-09-18 12:50:54 GMT)
--------------------------------------------------

Ze Startem to już bardziej kwestia (ograniczonej) funkcjonalności niż słownictwa. Ale zgadzam się z Tobą -- polska terminologia MS pozostawia wiele do życzenia. Wersję MS-ową podałem -- jak napisałem -- tylko dla formalności.

Maciek Drobka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 911
Grading comment
Dziękuję!
Notes to answerer
Asker: MS czyli?

Asker: No akurat ich tłumaczenia i słownictwo średnio mnie przekonują, skoro żeby wyłączyć to trzeba wejść w "Start" ;-)


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Roman Kozierkiewicz
52 mins
  -> dziękuję

neutral  TechWrite: nie tylko w MS. W w ogole w informatyce termin ten oznacza "wewnętrzny przepływ pracy"
1 hr
  -> Różne oprogramowania tłumaczyłem i z doświadczenia wiem, że klienci różnie to każą tłumaczyć.

agree  Joanna Rączka: obieg dokumentów - gdzieś to już miałam i tak udało mi się ustalić. A dokumenty nie muszą być papierowe.
6 hrs
  -> dziękuję

28 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
procesy wewnętrzne


Explanation:
związane z (obsługą zapytań ofertowych - czy jak to tam nazwiesz)

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 654