KudoZ home » English to Polish » Other

British Standards Institution

Polish translation: Brytyjska Instytucja Normalizacji


15:26 Jun 6, 2002
English to Polish translations [PRO]
English term or phrase: British Standards Institution
*British Standards Institution and British Standards Institute are not the same*
Sebastian Kumos
Polish translation:Brytyjska Instytucja Normalizacji
Explanation:
Skoro musisz...

Zespół Auditorów prowadzi przygotowania podmiotów ...
... instytucje jak: Reńsko-Westfalskie Stowarzyszenie Nadzoru Technicznego RW TÜV, Francuski Komitet Normalizacyjny AFNOR, Brytyjska Instytucja Normalizacji BSI, ...
www.gig.katowice.pl/jc/jc_9000_p.html
Selected response from:

Natalie
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2British Standards InstitutionJacek Krankowski
5Brytyjski Instytut Normalizacjimakary
4 +1Brytyjska Instytucja Normalizacji
Natalie
5bsimakary
4Brytyjski Urząd Normalizacji
leff


Discussion entries: 2





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
British Standards Institution


Explanation:
Ja bym tego bron Boze nie tlumaczyl:

Witamy w British Standards Institution Przedstawicielstwo w ...
British Standards Institution dzisiaj: BSI jest instytucj? ciesz?c? si? du?? ... element
w obrocie gospodarczym, poniewa? systemy zarz?dzania jako?ci? s? ...
www.bsiwarsaw.pl/bsi/bsidzisiaj.html -

Witamy w British Standards Institution Przedstawicielstwo w ...
... G?ównymi tematami kursów s? normy ISO 9000, ISO 14000, QS-9000, europejski
model doskonalenia i zarz?dzania przedsi?wzi?ciami (Project Management wg ...
www.bsiwarsaw.pl/bsi/szkolenia.html


Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Lejman: jak najbardziej
1 min

agree  Robert Ćwik: Też bym zostawił, ale mus to mus...
3 hrs

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Brytyjska Instytucja Normalizacji


Explanation:
Skoro musisz...

Zespół Auditorów prowadzi przygotowania podmiotów ...
... instytucje jak: Reńsko-Westfalskie Stowarzyszenie Nadzoru Technicznego RW TÜV, Francuski Komitet Normalizacyjny AFNOR, Brytyjska Instytucja Normalizacji BSI, ...
www.gig.katowice.pl/jc/jc_9000_p.html

Natalie
Poland
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 2529

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Kurek
9 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Brytyjski Urząd Normalizacji


Explanation:
może po prostu tak - analogicznie do (nieistniejącego obecnie) polskiego Głównego Urzędu Normalizacji, Miar i Jakości

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Magda Dziadosz: sek w tym, ze to nie jest urzad a "It is an independent body working for both the private and public sectors". Nice photo!:)
6 mins
  -> A kto powiedział, ze urząd nie moze tego robić? Urząd Pocztowy czy Patentowy też pracuje dla wszystkich. And thanks for your approval :)

1 day6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Brytyjski Instytut Normalizacji


Explanation:
Straight from the horse's mouth:

British Standards Institution czyli Brytyjski Instytut Normalizacji, został utworzony w 1901 roku. Obchodzący w tym roku swoje stulecie BSI, jest najstarszą na świecie jednostką zajmującą się tworzeniem norm. Uznawany jest za wiodącą instytucję w zakresie normalizacji i certyfikacji. Cieszy się dużym autorytetem na całym świecie

Cokolwiek o tym sądzić ;)


    Reference: http://www.bsiwarsaw.pl/bsi/index-2.html
makary
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 225

3 days6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
bsi


Explanation:
BSI - o ile się orientuję - pełni rolę polskiego PKN i PCBC. A podana nazwa figuruje na ich własnej stronie. Może GIG ma lepsze informacje na ten temat.

Pozdrawiam,

makary
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 225