KudoZ home » English to Polish » Other

(university) registrar

Polish translation: dziekanat


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:(university) registrar
Polish translation:dziekanat
Entered by: Ana Hermida

13:57 Jul 2, 2002
English to Polish translations [PRO]
English term or phrase: (university) registrar
funkcja na uniwersytecie - czy jest jaki¶ odpowiednik w Polsce (oprócz "Pani w Dziekanacie")
makary
dziekanat
Explanation:
doslownie: sekretarz rejestru

--------------------------------------------------
Note added at 2002-07-02 14:44:00 (GMT)
--------------------------------------------------

A zamiast \"pani w dziekanacie\" moze: Kierownik Dziekanatu?
Selected response from:

Jacek Krankowski
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3dziekanatJacek Krankowski
5dział toku studiów
maciejm
4urzednik dziekanatu
Yvonne Krystman-Meyers


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
dziekanat


Explanation:
doslownie: sekretarz rejestru

--------------------------------------------------
Note added at 2002-07-02 14:44:00 (GMT)
--------------------------------------------------

A zamiast \"pani w dziekanacie\" moze: Kierownik Dziekanatu?

Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Kurek
6 mins

agree  leff: "Dziekanaty wydziałów prowadzą rejestr studentów" http://www.admin.pk.edu.pl/dokument/zarz/p-0123.html
33 mins

agree  Lucja Biel, Ph.D.
1 day3 mins

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
urzednik dziekanatu


Explanation:
propozycja

Yvonne Krystman-Meyers
United States
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 30

2 days6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
dział toku studiów


Explanation:

Registrar's Office- rz odpowiednik polskiego dziekanatu. Zajmuje sie
przechowaniem studenckich kartotek, uaktualnianiem informacji ...
www.pso-
Dział Toku Studiów, zwany potocznie Dziekanatem, organizuje tok studiów i właśnie tam studenci kierują swoje pierwsze kroki w różnych sprawach związanych ze studiami.


--------------------------------------------------
Note added at 2002-07-04 20:58:09 (GMT)
--------------------------------------------------

jeszcze raz właściwy link:

www.pso-usa.org/slownik/r/registrar_s_office.html

--------------------------------------------------
Note added at 2002-07-04 22:52:18 (GMT)
--------------------------------------------------

Czyli jako funkcja to będzie \"Kierownik Dzialu Toku Studiów\"
M.M


    Reference: http://www.awf.gda.pl/index.php3?s=10
    Reference: http://usa.org/slownik/r/registrar_s_office.html
maciejm
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 3126