KudoZ home » English to Polish » Other

Assistant Secretary of the Office of Fossil Energy

Polish translation: Zastępca sekretarza stanu w Urzędzie/Biurze ds. Paliw Kopalnych


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Assistant Secretary of the Office of Fossil Energy
Polish translation:Zastępca sekretarza stanu w Urzędzie/Biurze ds. Paliw Kopalnych
Entered by: bartek

08:26 Jul 4, 2002
English to Polish translations [PRO]
English term or phrase: Assistant Secretary of the Office of Fossil Energy
USA.
Zastępca sekretarza stanu w Urzędzie/Biurze ds. Paliw Pochodzenia Organicznego?
Inny pomysł?
Andrzej Lejman
Zastępca sekretarza stanu w Urzędzie/Biurze ds. Paliw Kopalnych
Explanation:
fossil fuel - paliwo kopalne

--------------------------------------------------
Note added at 2002-07-04 08:35:26 (GMT)
--------------------------------------------------

fossil fuel jako paliwo kopalne również w Oxford-PWN
Selected response from:

bartek
Grading comment
Dziękuję!
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Zastępca sekretarza stanu w Urzędzie/Biurze ds. Paliw Kopalnych
bartek
2zastępca sekretarzaPiotr Kurek


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Zastępca sekretarza stanu w Urzędzie/Biurze ds. Paliw Kopalnych


Explanation:
fossil fuel - paliwo kopalne

--------------------------------------------------
Note added at 2002-07-04 08:35:26 (GMT)
--------------------------------------------------

fossil fuel jako paliwo kopalne również w Oxford-PWN

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743
Grading comment
Dziękuję!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Zbigniew Balawender: dokladnie tak, paliwa kopalne
3 mins
  -> Dzięki :-)

agree  leff
12 mins
  -> Dzięki :-)

6 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
zastępca sekretarza


Explanation:
a może: podsekretarz

Piotr Kurek
PRO pts in pair: 1716