KudoZ home » English to Polish » Other

administrative rework

Polish translation: (kosztow) ponownie wykonywanych prac biurowych


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:administrative rework
Polish translation:(kosztow) ponownie wykonywanych prac biurowych
Entered by: Piotr Kurek

19:20 Jul 11, 2002
English to Polish translations [PRO]
English term or phrase: administrative rework
Improved user-friendliness of claims report to significantly reduce administrative rework costs.
big_fish
(kosztów) ponownie wykonywanych prac biurowych
Explanation:
propozycja
pwk
Selected response from:

Piotr Kurek
Grading comment
Dziękuję!
Krzysztof
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1koszty administracyjnego przetwarzania
bartek
4prace (procedury) administracyjne
Tomasz Niedbala
3 +1(kosztów) ponownie wykonywanych prac biurowychPiotr Kurek


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
(kosztów) ponownie wykonywanych prac biurowych


Explanation:
propozycja
pwk

Piotr Kurek
PRO pts in pair: 1716
Grading comment
Dziękuję!
Krzysztof

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bej: moim zdaniem kontekst sugeruje konieczność powtórnego działania /przejścia przez procedury administracyjnery
1 hr
  -> dziękuję

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
koszty administracyjnego przetwarzania


Explanation:
Samo rework ma znaczenie - stworzyć nową wersję

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jakub Szacki: administracyjne koszty (bo co to jest administracyjne przetwarzenie?). Moze tez: przerabiania albo poprawiania
44 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
prace (procedury) administracyjne


Explanation:
...aby znacząco obniżyć koszty prac (procedur) administracyjnych..

Ogólnie wiadomo, że praca administracji polega na "przetwarzaniu" dokumentów. Nie widzę konieczności trzymania się sztywno angielskiego "rework' w tym wypadku. Wystarczy napisać "prace administracyjne" lub "procedury administracyjne"


Tomasz Niedbala
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 725