KudoZ home » English to Polish » Other

catchment area

Polish translation: tereny w zasięgu klientów


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:catchment area
Polish translation:tereny w zasięgu klientów
Entered by: Tomasz Niedbala

11:17 Jul 12, 2002
English to Polish translations [PRO]
English term or phrase: catchment area
The size of the local retail market of a shopping centre is examined in terms of catchment areas. These estimate the population that can reach the shopping centre concerned (by public or private transport) within a certain time. The time
Malgosia
"tereny w zasięgu łatwego dojazdu" lub "obszary dostępne komunikacyjnie"
Explanation:
obszary łatwego dojazdu dla klientów
obszary dostępne komunikacyjnie
tereny w zasięgu klientów


Do wyboru, do koloru ;-)
Selected response from:

Tomasz Niedbala
Poland
Grading comment
Dzieki, Twoje propozycje byly najblizsze temu, co znalazlam w internecie na stronie opisujacej nowa inwestycje. Tam catchment area to obszar pozyskiwania klientow.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2zasięg oddziaływania
PAS
4"tereny w zasięgu łatwego dojazdu" lub "obszary dostępne komunikacyjnie"
Tomasz Niedbala
4rejon/obszar naplywu kientow/klienteli/kupujacych/konsumentow
Barbara Szelest-VanDussen
4rejon / obszar / zasięg terytorialny /
bartek


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rejon / obszar / zasięg terytorialny /


Explanation:
Oxford - PWN

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743
Grading comment
Dzieki, ale znalazlam. To obszar pozyskiwania klientow.
The asker has declined this answer
Comment: Dzieki, ale znalazlam. To obszar pozyskiwania klientow.

9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
zasięg oddziaływania


Explanation:
inna propozycja

PAS
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1277
Grading comment
Dzieki, ale znalazlam. To obszar pozyskiwania klientow.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  leff
38 mins
  -> dziękuję pięknie

agree  Piotr Kurek
49 mins
  -> pięknie dziękuję
The asker has declined this answer
Comment: Dzieki, ale znalazlam. To obszar pozyskiwania klientow.

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rejon/obszar naplywu kientow/klienteli/kupujacych/konsumentow


Explanation:
Skojarzenia hydrologiczne.


    Reference: http://www.kurierplus.com/issues/1999/k258/kp258-16.htm
Barbara Szelest-VanDussen
United States
PRO pts in pair: 129

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
"tereny w zasięgu łatwego dojazdu" lub "obszary dostępne komunikacyjnie"


Explanation:
obszary łatwego dojazdu dla klientów
obszary dostępne komunikacyjnie
tereny w zasięgu klientów


Do wyboru, do koloru ;-)

Tomasz Niedbala
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 725
Grading comment
Dzieki, Twoje propozycje byly najblizsze temu, co znalazlam w internecie na stronie opisujacej nowa inwestycje. Tam catchment area to obszar pozyskiwania klientow.