KudoZ home » English to Polish » Other

informs policies and practice

Polish translation: kształtować polityki i praktykę


12:54 Feb 15, 2008
English to Polish translations [PRO]
Other
English term or phrase: informs policies and practice
the report informs policies and practice
Marta_J
Polish translation:kształtować polityki i praktykę
Explanation:
propozycja
np. Raport ma na celu kształtowanie polityk i praktyki...

--------------------------------------------------
Note added at   21 min (2008-02-15 13:16:03 GMT)
--------------------------------------------------

http://tinyurl.com/2f7mhs
Selected response from:

whole grain
Grading comment
Do mojego tłumaczenia najlepsze okazało się "kształtowanie polityk i dobrych praktyk". Dziękuję za pomoc.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1stanowić podstawę polityki/zasad i praktyki/sposobów postępowania
Maciek Drobka
4kształtować polityki i praktykę
whole grain
3określa polityki i dobrą praktykęTLUMACZ77


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
inform policies and practice
stanowić podstawę polityki/zasad i praktyki/sposobów postępowania


Explanation:
Propozycja.

Ew. delikatniej: stanowić wkład/przyczynek do tworzenia/kształtowania...

Maciek Drobka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 911

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Brzozajabrzoza: albo "dostarcza danych dla..."
1 day8 hrs
  -> dziękuję

20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kształtować polityki i praktykę


Explanation:
propozycja
np. Raport ma na celu kształtowanie polityk i praktyki...

--------------------------------------------------
Note added at   21 min (2008-02-15 13:16:03 GMT)
--------------------------------------------------

http://tinyurl.com/2f7mhs

whole grain
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 182
Grading comment
Do mojego tłumaczenia najlepsze okazało się "kształtowanie polityk i dobrych praktyk". Dziękuję za pomoc.

33 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
określa polityki i dobrą praktykę


Explanation:
jw.

TLUMACZ77
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16
Notes to answerer
Asker: Wykorzystałam określenie "dobre praktyki", jednak wybrałam czasownik "kształtować" zamiast "określać". Dziękuję za pomoc.