KudoZ home » English to Polish » Other

SHOWS will carry a 100% penalty of the reservation

Polish translation: w przypadku nieprzybycia nie przewiduje się zwrotu kosztów rezerwacji


11:06 Feb 16, 2008
English to Polish translations [PRO]
Other / faires
English term or phrase: SHOWS will carry a 100% penalty of the reservation
Jest to zdanie bez kontekstu. Pochodzi z tekstu informacyjnego dotyczącego targów branżowych. Może dotyczyć rezerwacji hotelu, bo w tej sekcji to zdanie zostało umieszczone.
Paulina Kocenko
Polish translation:w przypadku nieprzybycia nie przewiduje się zwrotu kosztów rezerwacji
Explanation:
na to wychodzi
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1w przypadku nieprzybycia nie przewiduje się zwrotu kosztów rezerwacji
Adam Lankamer
2targi obejete sa obowiazkiem 100% pokrycia (bezzwrotnych) kosztow rezerwacji
CalBoy


Discussion entries: 11





  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
shows will carry a 100% penalty of the reservation
targi obejete sa obowiazkiem 100% pokrycia (bezzwrotnych) kosztow rezerwacji


Explanation:
moze tak

CalBoy
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 40

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andrew Stanleyson: chyba nie
1 hr
  -> nie bede sie klocil, normalka w Las Vegas, jest, ze jak sie nie pojawisz, nie masz zwrotu, period, ale mozna rozumiec dwojako, absolutnie

1 day22 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
no shows will carry a 100% penalty of the reservation
w przypadku nieprzybycia nie przewiduje się zwrotu kosztów rezerwacji


Explanation:
na to wychodzi

Adam Lankamer
Luxembourg
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1345

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrew Stanleyson
3 hrs